Andrei Dumitrascu, fostul marketing manager al PepsiCo Romania, a preluat conducerea Breslo.ro, marketplace de produse handmade din Romania si jucator important din piata de e-commerce.

Vino la ecomTEAM 2018, eveniment de traditie in Romania si in regiune, pe 28 si 29 martie, la Brasov. Speakeri de renume international, panel-uri interactive, worskshop-uri specializate si, bineinteles, sesiuni de networking vor oferi un mediu perfect atat pentru veteranii industriei cat si pentru cei care fac primii pasi in “ecommerce-ul antreprenorial”.

Andrei Dumitrascu are o experienta de peste 10 ani in FMCG, lucrand in multinationale precum PepsiCo sau Danone. Din 2016 a fost responsabil cu dezvoltarea brand-urilor de bauturi din cadrul PepsiCo Romania, din pozitia de marketing manager, anterior avand in responsabilitate brand-urile de food ale aceleiasi companii.

Absolvent al Academiei de Studii Economice din Bucuresti, Facultatea Economie Generala (2001-2005), Andrei Dumitrascu a urmat un Master la Universitatea Paris XII Val de Marne avand specialitatea Dezvoltarea si Administrarea Companiei (2008-2009).

Numirea sa in pozitia de CEO al platformei online coincide cu aniversarea a 10 ani de la lansarea Breslo.ro.

Citeste si:
PepsiCo: Angajatii care NU pleaca in primii 5 ani, raman mult in firma
HR PepsiCo: cea mai mare...

“In anul 2008 am lansat Breslo, intr-o piata in care cuvantul marketplace era asociat, in cel mai bun caz, cu site-urile de anunturi si cuvantul handmade era inexistent. L-am intalnit pe Andrei acum un an, am inceput sa ii povestesc despre Breslo si 9 luni mai tarziu ne-am dat seama ca cel care incepuse sa povesteasca mai mult despre Breslo era el. Descoperisem un om creativ, autodidact, disciplinat s i cu o maturitate profesionala pe care nu o poate avea decat un copil al corporatiilor care l-au si crescut. Au urmat alte 3 luni de discutii intense despre cifre, directii si planuri de viitor si ne-am dat seama ca suntem alimentati de acelasi lucru: pasiune. Incepe un nou capitol in povestea Breslo”, a declarat Luigi Meclea, fondatorul Breslo.ro.

“Breslo este un brand de care deja sunt extrem de atasat. Cand am primit propunerea de a duce mai
departe povestea lui de succes, am acceptat cu entuziasmul unui pusti si maturitatea unui fost corporatist. Momentul in care ne aflam este unul special. In 2018 Breslo aniverseaza 10 ani de cand s-a constituit in prima comunitate a artizanilor din Romania. Este un lucru remarcabil pentru un brand 100% romanesc sa reziste 10 ani intr-o piata dinamica, aflata intr-o permanenta dezvoltare”, a declarat Andrei Dumitrascu.

Breslo.ro este cel mai mare marketplace creativ din Romania. Breslo.ro este platforma pe care s-a dezvoltat miscarea handmade autohtona, gazduind in prezent o puternica retea online cu peste 200.000 de membri inregistrati. Breslo aduce impreuna creatori de handmade, consumatori de design local si furnizori de materiale pentru mestesugarit pe o platforma activa de e-commerce, reprezentand in acelasi timp o comunitate vibranta online si o forta offline pe scena designului romanesc, prin evenimente precum Dichisar si Piua. In 10 ani de activitate, Breslo.ro a adunat peste 1.800.000 de creatii originale si materiale art&hobby, castigandu-si locul ca ambasador oficial al handmade-ului autohton.

Citeste si:
VTEX atrage 140 de milioane de dolari investitii
VTEX atrage 140 de milioane...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Adriana Cotel, demisa de la conducerea Spitalului Fundeni