“Zona Theodor Pallady se anunta a fi foarte interesanta cu kika, Dedeman si IKEA”, spune seful retailerului danez care la inceputul anului si-a marit suprafata magazinului din bulevardul Pallady.

Cum vede acesta deschiderea celui de-al doilea magazin IKEA in zona Pallady, cum incearca sa faca fata concuretei si care va fi impactul asupra vanzarilor retailerului danez?

“Este evident ca un magazin IKEA va fi un catalizator foarte important in zona, unde exista deja un interes de shopping din partea cartierelor apropiate. Probabil ca IKEA va deschide si mai mult acest catchment area, cred ca e un lucru benefic pentru toti retailerii, inainte de a vorbi de concurenta e foarte bine sa ne uitam in oglinda pentru ca la nivelul fiecarui agent economic pot exista lucruri care se pot imbunatati si cred ca pana la urma este o dezvoltare fireasca a retailului romanesc, e foarte bine ca exista aceste parcuri de retail unde clientii pot gasi cat mai multe variante pentru nevoile lor”, spune Alex Bratu.

Acesta explica de ce nu se simt “amenintati” de retailerul suedez: intre JYSK si IKEA exista diferente destul de mari de oferta, inclusiv in ceea ce priveste formatul de magazin. Magazinele JYSK au dimensiuni mult mai mici decat IKEA si de obicei sunt situate in retail park-uri, spre deosebire de compania suedeza care opteaza pentru construirea propriilor locatii.