Chocolissimo, prezent pe piata locala in sistem franciza prin intermediul companiei Savorisa, estimeaza vanzari duble pentru primul trimestru al anului fata de perioada similara din 2017, de pana la 1,2 milioane lei, vanzari sustinute de dezvoltarea unei colectii speciale perioadei 1-8 martie. Brandul polonez este prezent in mai multe tari din Europa, insa colectia de primavara este special creata pentru piata romaneasca.

Vanzarile din primul trimestru reprezinta 30% din business-ul Chocolissimo, insa nu sunt cele mai mari inregistrate de companie. “Estimarile pentru acest prim trimestru, de 1,2 milioane lei, includ si vanzarile de Pasti, pentru ca anul acesta sarbatoarea are loc mai devreme. Insa nicio perioada nu se compara cu cea din preajma sarbatorilor de iarna, care are cea mai mare pondere din cifra de afaceri, de 40%”, spune Aura Oprea.

80% din cifra de afaceri a Chocolissimo reprezinta segmentul corporate, iar restul comenzile inregistrate in magazinul online, unde valoarea bonului mediu ajunge la 150 lei. “Pe zona corporate vorbim de un volum mai mare de produse intr-o singura comanda. Obiectivul este ca pe termen lung sa egalam procentele celor doua segmente din valoarea cifrei de afaceri”.

Chocolissimo vinde figurine personalizate, telegrame, mesaje cu litere, dar si praline. Pe langa produsele listate pe site, companiile si clientii individuali isi pot personaliza produsele prin imprimarea unor fotografii, logo, mesaje de business, urari sau chiar nume si nicknames. Cele mai vandute produse raman chocotelegramele, care au reprezentat anul trecut 40% din vanzari, insa pentru 2018 procentul se arata a fi in crestere.

Ce vanzari au inregistrat cei...
Citeste si: Cat au vandut gigantii din fashion anul trecut in Romania

Despre evolutia business-ului si planurile Chocolissimo urmariti integral emisiunea Profesionistii in Retail.