KaDeTe devine astfel primul magazin care va comercializa doar produse care nu au fost inca listate in marile lanturi de retail sau exista pe piata de putin timp. Tinerii producatori din mai multe industrii, in special din FMCG, isi pot vinde in cadrul KaDeTe produsele. Peste 200 de astfel de producatori s-au inscris pentru a intra in cadrul KaDeTe, insa vanzarea efectiva reprezinta doar o parte a experintei, deoarece supermarketul ofera si posibilitatea de a realiza studii de piata.

"Ideea din spatele KaDeTe este nu doar de a crea un magazin dedicat produselor noi, ci si de a ajuta startup-urile sa realizeze studii de piata pentru a obtine insighturi importante despre produsul lor astfel incat sa devina nume credibile pentru investitii sau negocieri”, a declarat Franziska Schetter si Ola Klockner, fondatorii KaDeTe. Acestia detin si propria bautura organia, Matcha You, iar ideea KaDeTe a luat nastere dupa dificultatile intampinate in a-si lista produsele in magazine si baruri.

KaDeTe va fi amplasat in centrul comercial Wilmersdorfer Arcaden din Berlin si se va deschide pe 17 martie. Conceptul supermarketului este similar cu cel al magazinului Story din New York, insa KaDeTe isi propune sa contruiasca retele de compaii prin intermediul a trei tipuri de audienta specifice. Consumatorii pot incerca si cumpara produse noi, pot deveni subiecti de studiu pentru startup-uri si nu in ultimul rand pot avea acces la rezultatele studiilor pentru a-si alege produsele potrivite. De asemenea, startup-urilor din industria FMCG si nu numai pot ajunge la consumatori, dar si de a fi remarcati de potentiali investitori sau cumparatori.

Cum a fost 2017 pentru nisa...
Citeste si: Cat au vandut anul trecut principalii retaileri din piata de lenjerie

Sursa foto: By George Rudy/Shutterstock