Carrefour Romania lanseaza Gurmandio, aplicatie mobila prin care utilizatorii din cele mai mari orase ale Moldovei, precum Iasi, Suceava, Botosani, Piatra-Neamt si Galati, alaturi de cei din Targu Jiu, isi pot comanda preparatele preferate. In prezent, in aplicatie este listata zona de gastronomie a hipermarketurilor Carrefour din aceste orase, alaturi de unele dintre cele mai importante restaurante locale, urmand ca, in perioada urmatoare, oferta sa fie completata cu noi optiuni. Aplicatia ofera utilizatorilor o varietate mare de preparate, atat din sectiunea de gastronomie a Carrefour, cat si de la restaurantele locale, livrare gratuita si multiple metode de plata (cash, card, tichete de masa).

Aplicatia Gurmandio este disponibila utilizatorilor din Iasi, Suceava, Botosani, Piatra-Neamt, Galati si Targu Jiu. Aplicatia le ofera acestora acces nelimitat la o larga varietate de restaurante locale, livrare gratuita si rapida la orice comanda, dar si posibilitatea de a achita preparatele alese cash la livrare, cu cardul sau cu tichete de masa, cele din urma fiind valabile doar pentru comenzile din zona de gastronomie a hipermarketurilor Carrefour.

„Folosim avantajele noilor tehnologii pentru a creste accesibilitatea si nivelul de confort al consumatorilor, iar Gurmandio este un pas important in aceasta directie. Este prima aplicatie de acest tip dezvoltata de un retailer, dar si cea mai moderna, simpla si rapida modalitate prin care utilizatorii din marile orase ale Moldovei si cei din Targu-Jiu pot comanda mancare, acasa sau la birou. De asemenea, Gurmandio contribuie la dezvoltarea comunitatilor locale prin simplul fapt ca aduce mai aproape clientii finali de business-urile din zona. Clientii beneficiaza rapid de produsele dorite, iar proprietarii restaurantelor, de o audienta semnificativa”, spune Catalin Samara, Director Marketing, Digitalizare si IT Carrefour Romania.

Aplicatia Gurmandio este disponibila in App Store si Google Play, dar si pe website-ul www.gurmandio.ro, si este customizata in functie de orasul din care provine utilizatorul, listand restaurantele din zona respectiva. Printre optiunile si avantajele aplicatiei Gurmandio se numara, potrivit reprezentantilor Carrefour o varietate mare de preparate, livrare gratuita, multiple modalitati de plata – cash, card, tichete de masa, memorarea si posibilitatea de repetare a comenzilor, comenzi favorite, conectarea in aplicatie prin contul de Facebook sau Google si posibilitatea de a urmari in timp real comanda plasata.

Carrefour, Gurmandio, aplicatie

In Romania, grupul Carrefour ofera clientilor sai multiple posibilitati de a face cumparaturi, atat in cele 318 magazine din tara, hipermarketuri si supermarketuri, cat si prin magazinul de comert online, Carrefour Online - www.carrefour-online.ro. Mai mult, prin platforma Bringo, disponibila gratuit in Google Play si App Store, Carrefour le ofera clientilor din Iasi, Cluj, Constanta si Bucuresti posibilitatea de a face cumparaturi din peste 50.000 de produse la pret de hipermarket, livrate in 90 de minute.

De asemenea, Carrefour a dezvoltat pentru clientii sai mijloace inovatoare de plata, precum aplicatia „Carrefour Pay”, prin intermediul careia acestia pot verifica preturile din magazin sau plati cumparaturile direct din aplicatie, la casele de marcat. Anul trecut, Carrefour a lansat in hipermarketul Carrefour Baneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service”, prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea sa scanze si sa plateasca singuri, in acelasi loc, produsele cumparate. In 2017, retailerul a lansat Cooperativa Agricola Carrefour Varasti, prin care aduce pe rafturile magazinelor din retea produse de la producatorii agricoli romani.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri