Apa Calipso a terminat 2017 cu o cifra de afaceri de 65 de milioane de lei, cu peste 30% mai mare ca in anul precedent si a livrat 210 de milioane de litri de apa. Cresterea a venit pe fondul investitiilor in valoare de 10 milioane de lei realizate in ultimii 2 ani.

“Numai in 2017 am investit aproximativ 5 milioane de lei in modernizarea si eficientizarea capacitatii de productie si ne-am extins reteaua de colaboratori. Am pus accent pe reducerea amprentei de carbon si am investit in tehnologii noi de ambalare care reduc consumul de plastic cu 60 de tone anual. Crestem organic si natural”, declara Daciana Siderache, director general Apa Calipso.

Apa de izvor imbuteliata de Apa Calipso a ajuns la consumator prin intermediul magazinelor traditionale si preponderent in magazinele din comertul modern.

“2017 a fost unul bun din punctul de vedere al volumelor, dar a dus si provocari considerabile, precum cresterea importanta a pretului ambalajelor determinata de evolutia pretului petrolului la nivel mondial sau presiuni interne venite din zona fiscalitatii fluctuante”, a declarat Daciana Siderache.

Pentru anul in curs, Apa Calipso a planificat un buget de investitii de 4 milioane de lei in extinderea capacitatii de productie si de depozitare, precum si la reducerea cantitatii de plastic pusa pe piata. „Gandim si extinderea portofoliului de produse”, a mai adaugat Daciana Siderache.

Potrivit acesteia, consumatorii incep sa puna accent pe calitatea si puritatea apei. Preturile mici nu mai reprezinta o componenta importanta cand vine vorba despre apa. “S-a depasit acest pas psihologic. Consumatorii incep sa cunoasca piata, de orice natura ar fi ea. Accesul la informatie face lumea produselor mai transparenta, iar alegerile sunt facute pe baza unui mix complex de considerente. Primeaza acum seriozitatea si raportul calitate pret. Pe piata apelor imbuteliate, consumatorul este atent la caracteristicile apei pe care o consuma si se informeaza cu mai mult interes asupra a ceea ce scrie pe eticheta. Se face tot mai mare focus pe puritatea apei, cantitatea de nitriti sau reziduul fix”, a afirmat Daciana Siderache.

Cele mai importante coordonate in analiza apei o reprezinta reziduul fix, cantitatea de nitriti si Ph-ul. Conform reglementarilor in vigoare, la noi in tara, o apa minerala este buna de baut daca reziduul fix este mai mic de 500 mg/l, iar Ph-ul trebuie sa fie cat mai apropiat de Ph-ul corpului uman.

Nivelul de nitriti prezenti in apa de izvor naturala imbuteliata de Calipso se situeaza sub capacitatea de detectie a aparatelor de laborator, in vreme ce reziduul fix este de 372 mg la litru, iar valoarea pH-ului este de 8,2, similar cu Ph-ul lichidelor din corpul uman.

Analizele de laborator arata ca apa Calipso, provenita dintr-un izvor natural, este o apa cu un complex optim de minerale, ceea ce o incadreaza in zona apelor oligominerale. Apa de izvor Calipso este extrasa dintr-un izvor situat la peste 250 de metri adancime, in Codrii Vlasiei.

Compania Apa Calipso a fost infiintata in anul 1991, avand acum peste 170 de angajati, si a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de aproximativ 65 de milioane de lei. Proiectul de extindere a capacitatii de imbuteliere finalizat anul acesta ridica valoarea totala a investitiilor in productie ale companiei la peste 14 milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri