Retailerul de fashion PPT Preturi Pentru Tine vizeaza sa mentina in acest an un ritm de dezvoltare a retelei similar celui din 2017, de peste 10% si planuiete sa dubleze suprafata totala de vanzare din Bulgaria.

Sub un nou management, condus de Lech Przemieniecki, CEO PPT Preturi Pentru Tine, retailerul de moda are in prezent 146 de magazine in Romania, 31 in Republica Moldova si 14 Bulgaria. Procesul de dinamizare si dezvoltare a retelei nationale si internationale de magazine a PPT are cateva puncte esentiale.

„Vom continua sa ne dezvoltam reteaua optimizand toate procesele care asigura un management eficient al resurselor ce sunt implicate in expansiunea sustinuta a retelei PPT. Intentionam sa ne mentinem ritmul de dezvoltare a retelei la peste 10%, peste ritmul din 2017, care a fost un an efervescent din acest punct de vedere. Ca plan ambitios, in 2018 intentionam sa ne dubla suprafata totala de vanzare din Bulgaria”, a declarat Lech Przemieniecki, CEO PPT Preturi Pentru Tine.

Cu 10 noi magazine deschise anul acesta in Giurgiu, Flamanzi, Caracal, Costesti, Huedin, Zimnicea, Chisinau (MD), Anenii Noi (MD), Varna si Yambol (BG), PPT are in prezent o retea cu 191 de magazine.

Cu o experienta de 12 ani pe piata si o prezenta in trei tari, PPT Preturi Pentru Tine este cel mai mare discounter romanesc de imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 190 de magazine in Romania, Republica Moldova si Bulgaria, PPT Preturi Pentru Tine le ofera clientilor sai produse vestimentare la preturi accesibile, in magazine de proximitate in orasele mici si medii. In 2017, compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro si vanzari in unitatile proprii de peste 25 de milioane de produse vestimentare si de incaltaminte.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri