Prezent de 10 ani in Romania, Baneasa Shopping City a primit peste 175 de milioane de vizite in primul deceniu de activitate. Centrul comercial a ajuns la vanzari de aproximativ 5.000 de euro pe metru patrat pe an, iar totalul vanzarilor din 2017 a depasit 250 de milioane de Euro.

Centrul comercial Baneasa Shopping City si-a inceput activitatea in 18 aprilie 2008, inregistrand cresteri anuale constante, atat din punct de vedere al indicatorilor de performanta, cat si al ofertei comerciale variate, caracterizata printr-un mix premium de branduri. In raport cu primul an de functionare, traficul centrului comercial a avut o crestere de 70%, depasind 24 de milioane de vizite la finalul anului 2017. Centrul comercial Baneasa Shopping City a inregistrat vanzari de peste 250 de milioane de euro in 2017, cu 85% mai mult fata de anul deschiderii (fara a lua in calcul vanzarile realizate de hypermarket).

„Ceea ce ne-a diferentiat inca de la inceput a fost mixul premium de branduri, dublat de standardele inalte pe care am reusit sa le impunem pe piata de retail si entertainment din Romania, toate orientate catre client. Oferta noastra comerciala s-a dorit a fi un raspuns pentru nevoile unor clienti din ce in ce mai exigenti, care isi doreau branduri de renume international si servicii peste nivelul pietei. Cresterile anuale inregistrate de Baneasa Shopping City ne demonstreaza ca am pornit de la o premisa reala si ca oferta propusa vizitatorilor nostri a fost una corecta. Vom continua sa construim in aceasta directie, oferindu-le exclusivitati in portofoliul de branduri, proiecte inedite si experiente in premiera”, declara Arthur Popa, CEO Baneasa Developments.

Centrul comercial Baneasa Shopping City dispune de o suprafata totala destinata spatiului de retail de 55.000 de metri patrati, gazduind peste 300 magazine. 70% dintre magazinele din centrul comercial desfasoara activitati in domeniul modei, precum si al produselor si serviciilor de infrumusetare, bijuterii si accesorii.

Baneasa Shopping City beneficiaza de un portofoliu de branduri premium recunoscute la nivel international. Astfel, clientii au acces la peste 40 de magazine in exclusivitate (nota: intr-un centru comercial), precum Uterque, Chopard, Superdry, Longchamp, Furla, Cerutti 1881, Paul&Shark, Max&Co, Chanel, Boggi, Caran D’ache, Victoria 46, Emporio Armani, Armani Exchange, Brooks Brothers, Contessina, Vilebrequin, Napapijri, Gerard Darel, Max Mara Weekend, Sport Couture, COS, Michael Kors, Montblanc, Frey Wille, Diesel, Reve, Sport Loft, Nine West, Cacharel, Marina Rinaldi, Replay, TwinSet Simona Barbieri, Wolford, Tous, Obsentum, etc.

Citeste si:
Povestea Veranda Mall: de la rezidential, la mall de proximitate
De la planul unui proiect...

Deschis in anul 2011, Grand Cinema & More, parte integranta a Baneasa Shopping City, vine in completarea serviciilor, fiind un punct de atractie important pentru clientii centrului comercial. Cinematograful a inregistrat aproximativ cinci milioane de vizite in tot acest timp si este singurul din Romania echipat cu tehnologii de ultima generatie, precum sistemul de sonorizare Dolby Atmos si proiectie laser. Grand Cinema & More a gazduit mai mult de 600 de spectacole si evenimente de teatru, concerte, multe dintre ele in premiera.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Victoria's Secret deschide primul magazin dintr-un mall in Romania