Sesderma, companie spaniola infiintata acum 30 de ani in Spania, intra pe piata din Romania cu o gama inovatoare de produse dermato-cosmetice. Compania estimeaza ca va inregistra pe piata locala vanzari cuprinse intre 650.000 si 750.000 euro.

Produsele dermato-cosmetice si tratamentele Sesderma sunt dedicate frumusetii si sanatatii pielii. Compania a dezvoltat doua linii principale: Sesderma, cosmetice accesibile direct consumatorului si Mediderma, o marca exclusiv dedicata profesionistilor din domeniul dermato - estetic.

In prezent, piata produselor cosmetice din Romania este dominata de companii multinationale. Pozitia puternica a acestora pe piata locala este atribuita gamelor largi de produse, dar si investitiilor sustinute in comunicare.

"Sectorul de igiena personala si cosmetica din Romania a avut o rata medie de crestere in ultimii patru ani de 10%. In plus, perspectivele dezvoltarii pentru urmatorii ani sunt incurajatoare. Cresterea vanzarilor in acest sector va fi determinata in principal de clasa de mijloc din ce in ce mai raspandita, de preocuparea tot mai vadita a populatiei in ceea ce priveste aspectul fizic si de faptul ca toti consumatorii vor fi mai bine informati. In acest context, compania noastra a decis sa intre pe piata din Romania", a precizat dr. Serrano, fondatorul Sesderma.

Retail jobs

In anul 2018, compania estimeaza in Romania vanzari cuprinse intre 650.000 si 750.000 euro, iar pentru anii 2019 si 2020, se asteapta la o crestere de cel putin 35%. La nivel global, Sesderma se asteapta la o crestere a vanzarilor de 30% pentru a atinge cifra de 100 milioane euro, la finalul anului 2018.

Compania a fost infiintata in Valencia, Spania, cu aproape 30 de ani in urma. Bazele companiei au fost puse de dr. Gabriel Serrano, care a venit in Europa, din tara sa natala, Columbia, pentru a studia medicina si apoi pentru a urma o specializare in dermatologie. Dupa ani de consultatii, doctorul a constatat ca multe dintre problemele pielii nu puteau fi tratate cu un singur tip de produs. Asa s-a decis sa puna bazele propriei companii de dermato-cosmetice. Acum, compania este prezenta in 75 de tari, din care 21 sunt filiale, printre care India, Polonia, Portugalia, Marea Britanie, SUA, Mexic, Columbia, Brazilia, Peru, Republica Dominicana, Salvador si Costa Rica.

Citeste si:
Românii au dat 62 mil.lei pe dermatocosmetice. În topuri, două...
Românii au cheltuit 62...
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri