Nestle plateste 7 miliarde de dolari pentru a vinde produsele Starbucks in afara cafenelelor

Nestle a incheiat un parteneriat cu Starbucks Corp, cel mai mare lant de cafenele din lume, pentru a vinde produsele companiei in intreaga lume, transmit Reuters si Wall Street Journal (WSJ), potrivit Agerpres.

Nestle, cel mai mare grup alimentar din lume, a anuntat luni ca Starbucks va primi o plata in avans de 7,15 miliarde de dolari in numerar pentru o licenta globala nelimitata, care-i va permite sa vanda si sa distribuie produsele companiei in afara cafenelelor. In urma tranzactiei, care ar urma sa se finalizeze in aceasta vara, Nestle va prelua aproximativ 500 de angajati ai Starbucks.

Starbucks va folosi castigurile obtinute pentru a accelera rascumpararea de actiuni. Tranzactia este cel mai recent indiciu al modului in care sunt afectate companiile de schimbarea gusturilor consumatorilor.

Aceasta alianta globala va aduce experienta Starbucks in milioane de locuinte din intreaga lume prin intermediul Nestle, a afirmat seful Starbucks, Kevin Johnson.

Cafeaua este populara in randul generatiei millennials, care a crescut cu Starbucks si este dispusa sa plateasca pentru produsele companiei.

Citeste si:
Nestlé va folosi doar hârtie reciclabilă pentru ambalajele...
Nestlé va folosi doar hârtie...

Nestle are 335.000 de angajati, 436 de fabrici in 85 de tari, isi vinde produsele in 189 de tari, iar in 2016 a inregistrat o cifra de afaceri de 89,5 miliarde franci elvetieni.

In Romania, Nestle detine o fabrica la Timisoara, deschisa in anul 1995. Nestle Romania exporta 35% din productia fabricii de la Timisoara in Ungaria, tarile de la Marea Adriatica, tarile mediteraneene si, incepand din acest an, in Irlanda.

Sursa foto: Sergey Kohl/Shutterstock
Despre autor

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri