23 Mai 2018

Cum s-a reflectat in business transformarea etajelor superioare ale centrelor comerciale Winmarkt in spatii de birouri si sali de fitness?



Grupul Winmarkt, subsidiara romaneasca a grupului italian Immobiliare Grande Distribuzione (IGD), care detine si administreaza 15 proprietati, 14 centre comerciale si o cladire de birouri, in 13 orase din tara, anunta rezultatele pentru 2017. Veniturile din chirii au crescut cu 5,4% comparativ cu 2016, iar profitul net a crescut cu 148%.

Winmarkt a incheiat anul 2017 cu rezultate in crestere si valori imbunatatite pentru majoritatea indicatorilor, potrivit reprezentantilor companiei. Astfel, veniturile nete din chirii au ajuns la nivelul de 9,35 milioane de euro, o crestere cu 5,4% fata de 2016; EBITDA s-a situat la 6,6 milioane de euro, cu 7,7% mai mult decat in 2016; profitul net al grupului a atins nivelul de 2,6 milioane de euro, o crestere de 148% fata de acum doi ani.

„Suntem foarte multumiti de performantele operationale si economico-financiare pentru anul 2017. Winmarkt a avut de-a lungul anilor o crestere constanta si organica, ceea ce a oferit siguranta si a intarit increderea partenerilor nostri de afaceri. Vom continua sa ne dezvoltam afacerea intr-un mod durabil si sustenabil si vom ramane perseverenti in a obtine cele mai bune rezultate si solutii pentru imbunatatirea activitatii noastre”, declara Carlo Barban, CEO si Managing Director al grupului Winmarkt.

Grupul Winmarkt a platit, in 2017, dividende in valoare de patru milioane de euro si a facut noi investitii de 2,2 milioane de euro. Grupul continua strategia de consolidare a retelei Winmarkt, confirmand obiectivele planului de business 2016-2018. Imbunatatirea constanta a mixului comercial, optimizarea si eficientizarea costurilor operationale, precum si actualizarea continua a proprietatilor imobiliare (14 centre comerciale si o cladire de birouri) raman directiile principale si pentru anul 2018.

Gradul de ocupare al proprietatilor imobiliare adminsitrate de Winmarkt (centre comerciale si spatii de birouri) a ajuns la 96,4% in 2017, fata de 96,1% in 2016. Traficul a scazut cu 2,3% fata de 2016, ajungand la 30,6 milioane de vizitatori in 2017.

„2017 a fost cel de-al treilea an de crestere consecutiva a veniturilor, ceea ce ne confirma faptul ca strategia implementata in ultimii ani este cea potrivita pentru portofoliul nostru de centre comerciale. Cel mai important pariu pe care l-am facut, si care s-a dovedit castigator, a fost decizia de reconversie a spatiilor din etajele superioare, care au fost transformate in spatii de birouri, sali de fitness, zone de entertainment sau clinici medicale”, declara Marius Ionescu, Commercial Manager Winmarkt.



Citeste si