Sodexo va prelua integral, pana la finalul anului 2018, compania Benefit Seven, cea care detine serviciul 7card si care este cel mai mare furnizor de abonamente de activitati recreative, sport si wellness pentru angajatii din Romania. Reprezentantii Sodexo nu au precizat care este valoarea tranzactiei.

Sven Marinus, Country CEO Sodexo Benefits and Rewards Romania, a anuntat ca Sodexo va prelua integral compania Benefit Seven, cel mai mare furnizor de abonamente pentru petrecerea timpului liber si sport dedicate angajatilor.

"Pana la finalul anului 2018 vom cumpara si restul de 40% din actiunile 7card", a declarat Sven Marinus (foto), fara a mentiona valoarea tranzactiei.

In 2017, Sodexo si-a majorat, pana la 60%, pachetul de actiuni la Benefit Seven. Cu un an mai devreme, Sodexo a intrat in capitalul Benefit Seven prin preluarea unui pachet de 20% din actiuni.

Citeste si:
Pastreaza fara efort angajatii valorosi: cum sa faci asta
Pastreaza fara efort...

Sodexo, cifra de afaceri in crestere

Sodexo a intrat pe piata din Romania in urma cu 20 de ani, oferind tichete de masa pe format de hartie. De atunci, a emis peste 3,1 de miliarde de vouchere.

Pe masura ce Generatia Z intra pe piata muncii, mediul de lucru se transforma, iar datorita experientei noastre la nivel global privind nevoile consumatorilor, intelegem in profunzime nevoile angajatilor si ale organizatiilor. Suntem mereu cu un pas inainte si ne ajutam clientii sa dezvolte strategii eficiente de employer branding, care ii ajuta sa isi indeplineasca obiectivele de business

Aurelien Sonet, Global CEO Sodexo Global Benefits and Rewards

In 2017, Sodexo Romania si-a consolidat pozitia de lider pe piata, deservind aproximativ 1,5 de milioane de consumatori. De asemenea, Sodexo Romania a investit in digitizarea solutiilor si in diversificarea gamei de produse, iar investitiile au generat o crestere a cifrei de afaceri cu 27% fata de anul precedent.

Citeste si:
Care sunt salariile la care viseaza romanii. Tinta nu e inalta
Studiu eJobs: Romanii cred ca...

"Lumea se schimba intr-un ritm alert, iar noi investim continuu in imbunatatirea solutiilor pe care le oferim, consolidandu-ne capacitatile digitale si oferta, pentru a crea cea mai buna experienta la locul de munca pentru angajati. Oamenii sunt interesati de oportunitatile de dezvoltare personala, iar participarea la evenimente culturale este unul dintre interesele tinerilor. Oferim deja acest tip de beneficiu in Brazilia, Belgia, Republica Ceha si Franta, tari in care Sodexo lucreaza indeaproape cu guvernele pentru implementarea celor mai importante politici publice. Aducem aceasta experienta si in Romania, pentru a crea un nou beneficiu pentru cultura si pentru a le oferi consumatorilor o experienta culturala inedita", a declarat Sven Marinus, Country CEO Sodexo Benefits and Rewards Romania.

In medie, salariatii romani primesc, intre 1 si 2 beneficii extra-salariale, iar cel mai des oferite sunt tichetele de masa si tichetele cadou. Angajatii prefera sa primeasca voucherele in format digital, deoarece sunt mai usor de utilizat si au un control mai bun asupra cheltuielilor, datorita aplicatiei Sodexo Card. Aceasta a fost instalata deja de jumatate din clientii Sodexo.

Primul beneficiu care este oferit 100% in format digital este 7card, iar 50% din voucherele de masa sunt utilizate, de asemenea, in format digital.

In Romania, Sodexo a dezvoltat o retea de peste 67.000 de parteneri afiliati, dintre care peste 10.000 sunt prezenti si in zona rurala.

Citeste si:
Cum reusesc companiile sa-si pastreze cei mai buni angajati
Cum reusesc companiile sa-si...

Citeste si: Ce poate invata sistemul public de la mediul privat, despre motivarea angajatilor

Sursa foto: Facebook / Sodexo

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Sodexo introduce Apple Pay pentru clientii sai