Vitapur are in momentul de fata o retea proprie de aproximativ 90 de magazine in centre comerciale si galerii din Slovenia, Croatia, Muntenegru, Serbia, Bosnia si Herzegovina si Austria. Primul magazin de pe piata din Romania urmeaza a fi inaugurat in luna august a acestui an, in apropierea magazinului Carrefour din Mega Mall.

Pe langa brandul Vitapur, care da numele companiei, in portofoliul retailerului se mai regasesc marcile Vitapur Family, Hitex (cu o vechime de 25 ani), Rosmarino, Scandinavia, 4kiddo si Svilanit (cu o vechime de 80 de ani). O parte din produsele realizate sub aceste marci sunt comercializate si in marile retele de supermarketuri si hipermarketuri.

Cushman & Wakefield Echinox a intermediat tranzactia de inchiriere a spatiului Vitapur din Mega Mall si este reprezentant exclusiv al Vitapur in Romania. Dana Radoveanu, senior consultant, Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox spune ca Vitapur intentioneaza sa se extinda mai intai in Bucuresti, iar apoi in marile orase din tara. Magazinele companiei au suprafete cuprinse intre 120 si 190 de metri patrati.

„Ne bucuram sa dezvoltam in Romania o retea nationala de magazine de brand si am ales sa deschidem primul centru Vitapur in Mega Mall Bucuresti. Planul strategic include deschiderea a cel putin 19 magazine Vitapur in urmatorii trei ani pe teritoriul Romaniei~, spune Andrej Podgorsek, Managing Director Ad Vita Group.

Tezyo deschide cel de-al...
Citeste si: Tezyo deschide cel de-al 32-lea magazin din tara

Cushman & Wakefield Echinox este o companie de consultanta imobiliara de top pe piata locala, activand in toate segmentele pietei imobiliare. Departamentul de retail al companiei a inchiriat in 2017 spatii cu o suprafata cumulata de peste 20.000 de metri patrati in proiecte de retail din Bucuresti si din tara. Grupul Ad Vita este o companie multichannel care are parteneriate la nivel European cu retele precum Kaufland, OMV, Petrol, Teska, Spar, Carrefour, Lukoil. Sistemul de distributie cuprinde zona de retail, wholesale, print, Internet, telemarketing si prin intermediul partenerilor regionali.

Sursa foto: Dreamstime.com