2 August 2018

Coffee 2 Go, cifra de afaceri de 1,3 milioane euro pana la sfarsitul anului



Coffee 2 Go Romania a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de peste un milion de euro, cu 60% mai mare fata de 2016. Anul trecut, Coffee 2 Go a investit peste 100.000 euro in utilarea celor 30 de unitati pe care le detine.

Pentru anul 2018, grupul Coffee 2 Go Romania estimeaza o cifra de afaceri de 1,3 milioane de euro si deschiderea a inca cinci unitati. Din totalul cifrei de afaceri, jumatate provine din vanzarile inregistrate de locatiile administrate in regim de franciza.

In 2017, Coffee 2 Go a investit atat in aparatura, cat si in rafinarea conceptului. Coffee 2 Go a introdus la inceputul verii, in premiera pe piata din Romania, un nou ambalaj inovator prin design-ul si utilitatea lui, destinat transportului cu usurinta a unui singur pahar de cafea la pachet. Design-ul ambalajului este inregistrat la OSIM, fiind al doilea model brevetat de catre Coffee 2 Go, dupa modelul industrial al kiosk-ului in forma de pahar de cafea lansat la inceputul afacerii.

Pe langa cafeaua care are la baza mixul de Arabica si Robusta, realizat de furnizorul Casei Regale, Mihai Florescu, in 2018, lantul Coffee 2 Go va oferi clientilor sai alternativa unei cafele de origine provenind din locuri exotice precum Tanzania, Kilimanjarto sau Santos.

"Ne dorim sa convingem consumatorii ca si Romania poate oferi cafea de origine, de calitate, la un pret romanesc. Costul suplimentar la o cafea de origine va fi la noi de doar 1 leu, eficienta de cost venind din folosirea de produse romanesti cel putin la fel de bune ca cele de import, dar la preturi mai accesibile", a declarat Vlad Timaru, fondator Coffee 2 Go Romania.

Grupul Coffee 2 Go a fost infiintat in 2013 si a deschis pana acum 30 coffee spot-uri in regim propriu sau franciza.



Citeste si