Mircea Turdean, directorul general al Farmec, a anuntat astazi, in cadrul unui eveniment dedicat antreprenoriatului, ca in doua luni va implementa strategia de expansiune pe piata externa printr-un sistem franciza a magazinului de brand Gerovital.

Directorul general al producatorului clujean de cosmetice a invitat romanii plecati in strainatate sa cumpere franciza, garantand ca va fi o afacere de succes. El a adaugat ca preturile francizei vor fi diferite, in functie de tara.

La inceputul acestui an Farmec a anuntat o crestere a vanzarilor pe piata externa de circa 36%, valoare inregistrata intre 2014 - 2017. Dinamica buna datorandu-se strategiei de extindere internationala, ce a vizat implementarea de noi politici comerciale pentru partenerii straini, dezvoltarea de produse adaptate particularitatilor anumitor piete de desfacere, cat si extinderea portofoliului cu game inovatoare.

La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate in peste 30 de state, iar in Europa compania este prezenta cu 7 magazine, deschise de parteneri (3 centre in Spania, 2 in Italia si cate un spatiu in Grecia si Ungaria).

Producatorul de produse cosmetice Farmec a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 214,2 milioane lei si un profit de 10,5 milioane lei.

Citeste si:
Cum au trecut brandurile L'Oreal, Farmec și Marionnaud prin pandemie
Cum au trecut brandurile...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri