Apa Calipso a inregistrat in primul semestru din 2018 o crestere de 18% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul precedent. Cresterea se datoreaza investitiilor de peste 10 milioane de euro din ultimii doi ani in echipamente, tehnologii si sisteme certificate international.

Anul acesta, Apa Calipso si-a extins portofoliul de produse, lansand pe piata produsele la 0,5 litri, distribuite in magazinele traditionale si preponderent in magazinele din comertul modern.

Investitiile realizate in echipamentele de ambalat moderne si prietenoase cu mediul asigura reducerea cantitatilor de ambalaje puse pe piata, si, totodata, cresterea capacitatii de productie. "Am pus accent pe reducerea amprentei de carbon si am investit in tehnologii noi de ambalare care reduc consumul de plastic cu 60 de tone anual. Crestem organic si natural", declara Daciana Siderache, director general Apa Calipso.

“Consumatorii incep sa cunoasca piata, de orice natura ar fi ea. Accesul la informatie face lumea produselor mai transparenta”, precizeaza George Ristea, Director Comercial Apa Calipso. Investitiile materiale si umane in sistemele certificate international, precum IFS si BSCI, genereaza, astfel, un nivel inalt de transparenta pe intregul lant de productie si furnizare. Compania a investit si in echipamente si solutii tehnice pentru eficientizarea livrarilor.

Compania Apa Calipso a fost infiintata in anul 1991, avand acum peste 190 de angajati, si a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri deaproximativ 65 de milioane de lei. Proiectul de extindere a capacitatii de imbuteliere finalizat anul acesta ridica valoarea totala a investitiilor in productie ale companiei la peste 14 milioane de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri