Anul acesta, Apa Calipso si-a extins portofoliul de produse, lansand pe piata produsele la 0,5 litri, distribuite in magazinele traditionale si preponderent in magazinele din comertul modern.

Investitiile realizate in echipamentele de ambalat moderne si prietenoase cu mediul asigura reducerea cantitatilor de ambalaje puse pe piata, si, totodata, cresterea capacitatii de productie. "Am pus accent pe reducerea amprentei de carbon si am investit in tehnologii noi de ambalare care reduc consumul de plastic cu 60 de tone anual. Crestem organic si natural", declara Daciana Siderache, director general Apa Calipso.

“Consumatorii incep sa cunoasca piata, de orice natura ar fi ea. Accesul la informatie face lumea produselor mai transparenta”, precizeaza George Ristea, Director Comercial Apa Calipso. Investitiile materiale si umane in sistemele certificate international, precum IFS si BSCI, genereaza, astfel, un nivel inalt de transparenta pe intregul lant de productie si furnizare. Compania a investit si in echipamente si solutii tehnice pentru eficientizarea livrarilor.

Compania Apa Calipso a fost infiintata in anul 1991, avand acum peste 190 de angajati, si a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri deaproximativ 65 de milioane de lei. Proiectul de extindere a capacitatii de imbuteliere finalizat anul acesta ridica valoarea totala a investitiilor in productie ale companiei la peste 14 milioane de euro.

Ropharma: Venituri in...
Citeste si: Ropharma: Venituri in crestere cu 6% si profit mai mare cu 4% in S1