Tarom pune in vanzare, in perioada 10 - 14 august 2018, bilete cu preturi de 159 de euro dus-intors pentru noi destinatii catre Europa si nu numai.

Bilete de avion la pretul de 159 euro, cu toate taxele incluse, sunt valabile pe zborurile intre Bucuresti si Aman, Nisa, Paris, Madrid si intre Timisoara-Paris si Cluj-Paris, se arata in comunicatul emis de Tarom.

Perioada de calatorie pentru aceasta campanie, pe cursele operate de Tarom, este valabila pentru deplasarile efectuate in perioada 15 septembrie - 30 noiembrie 2018 (data ultimului retur). Toti pasagerii beneficiaza gratuit de transport al bagajului de cala si catering la bord.

In 2017, Tarom a raportat la Ministerul Finantelor o pierdere de 172,3 milioane de lei, mai mica decat cea estimata in bugetul de venituri si cheltuieli publicat de Ministerul Transporturilor in luna noiembrie, dar de patru ori mai mare decat cea din 2016, marcand, astfel, al zecelea an consecutiv de pierderi.

In 2017, cifra de afaceri a operatorului national de transport aerian a fost de peste un miliard de lei. Tarom a inregistrat venituri de 1,16 miliarde de lei si cheltuieli in valoare de 1,33 miliarde de lei, rezultand o pierdere de aproximativ 172,3 milioane de lei, potrivit informatiilor financiare publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice.

Tarom estima pierderi de 206,7 milioane de lei in bugetul de venituri si cheltuieli rectificat pe 2017, publicat la inceputul lunii noiembrie pe site-ul Ministerului Transporturilor. In proiectul anterior de buget, publicat in luna iulie, Tarom prognoza o pierdere de aproape cinci ori mai mica, de 41,2 milioane de lei pentru 2017.

Citeste si: Tarom a cumparat cinci noi aeronave Boeing

Sursa foto: Agerpres Foto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri