Burberry renunta la arderea produselor nevandute si la folosirea blanurilor naturale

Casa de moda britanica Burberry va renunta sa arda produsele de lux nevandute, dupa acuzatiile de risipa aduse de organizatiile de mediu. De asemenea, brandul de fashion a declarat ca va renunta sa foloseasca blanuri naturale, iar hainele din blanuri naturale deja create vor fi retrase din magazine, scrie Reuters.

Burberry va renunta sa arda hainele, incaltamintea si gentile de lux care ramaneau nevandute in sezon dupa ce a admis ca a ars produse fashion in valoare de aproape 40 milioane dolari. Dupa criticile aduse de jucatorii din industria de fashion, reprezentantii Burberry au anuntat ca vor refolosi, recicla sau vor dona produsele si vor avea o abordare responsabila a businessului.

Practica arderii produselor este larg raspandita in industria de lux, deoarece brandurile incearca sa isi mentina exclusivitatea protejandu-si astfel produsele de a ajunge la reduceri.

"Luxul modern inseamna sa fii responsabil din punct de vedere social si ecologic", a declarat directorul executiv al Burberry, Marco Gobbetti.

Tot in acest context, casa de moda britanica a anuntat ca va renunta la folosirea de blanuri naturale. Burberry folosea pentru colectiile sale blana de iepure, vulpe, nurca si raton, insa va inceta sa o mai faca si va retrage din magazine articolele cu blanuri naturale. Organizatiile care sustin drepturile animalelor au salutat initiativa brandului britanic.

Citeste si:
Burberry lansează o mască de protecție anti- Covid-19. Cât costă
Burberry lansează o mască de...

Stirea despre distrugerea pieselor vestimentare Burberry a venit la cateva luni dupa ce producatorul de ceasuri Richemont, care detine brandurile Cartier si Montblanc, a admis ca a distrus piese si ceasuri nevandute din acelasi motiv.

Burberry este una dintre cele mai vechi case de moda britanice, fondata in 1856 de Thomas Burberry. Brandul este listat la London Stock Exchange din 2002. Anul acesta Riccardo Tisci a fost numit chief creative officer al Burberry, iar Marco Gobetti este directorul executiv al brandului britanic.

Sursa foto: Sorbis/Shutterstock
Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri