Evenimentul a fost dedicat partenerilor de afaceri actuali si potentiali, pentru a le oferi ocazia de a colabora si a investi impreuna in branduri renumite precum Barbie, Fisher-Price si Hot Wheels.
"Suntem incantati sa marcam primul Consumer Products Summit din Romania. Este o ocazie importanta pentru a ne intalni cu partenerii de afaceri si a discuta noi oportunitati de colaborare astfel incat sa cream, impreuna, o gama variata de produse captivante pentru copiii nostri!", a declarat Isidora Tasopoulou, Senior Manager Consumer Products, Mattel Emerging Markets.
Planurile de viitor ale lui Mattel se concentreaza in directia dezvoltarii afacerii in Romania, cresterea investitiilor in marketing, construirea afinitatii brandurilor si dezvoltarea tuturor categoriilor de produse care vizeaza fiecare etapa a vietii copilului.
Despre Mattel
Mattel este o companie globala de jocuri, dezvoltare si invatare care inspira urmatoarea generaţie de copii sa construiasca un viitor mai bun. Prin intermediul portofoliului de branduri celebre, printre care American Girl®, Barbie®, Fisher-Price®, Hot Wheels® si Thomas Friends™, compania creeaza sisteme de joc si experiente care ajuta copiii sa isi descopere intregul potenţial. Mattel creeaza, de asemenea, produse inspirationale si inovatoare in colaborare cu diverse companii de top din industria divertismentului si tehnologiei, precum si cu alti parteneri. Cu aproximativ 32.000 de angajati la nivel international, Mattel este prezenta in 40 de tari si vinde produse in peste 150 de tari. Pentru detalii vizitati www.mattel.com.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: