Jean Richard de Latour, absolvent al Scolii Nationale de Administratie si titular al unui Master in Afaceri Publice al Sciences Po si-a inceput cariera in cadrul Grupului Carrefour in 2013, ca Director Studii, Inovatie si Afaceri Publice, iar in 2014 a fost numit Director de Cabinet al Presedintelui Director General al Grupului Carrefour, pozitie pe care a ocupat-o timp de doi ani. Anterior, a lucrat timp de cinci ani in cadrul Ministerului de Economie si Finante din Franta.

In 2016, si-a extins expertiza si s-a alaturat zonei operationale, coordonand reteaua de hipermarketuri din Paris. Un an mai tarziu a fost numit Director Operational Hipermarket Bassin Grand Nord, Franta, o regiune care reuneste 53 de hipermarketuri.

Jean Richard de Latour, Carrefour

”Am primit cu bucurie acest mandat in Romania. Este o onoare si o provocare pentru mine sa conduc operatiunile Carrefour in Romania, una dintre cele mai importante tari din Grupul Carrefour. Astept cu nerabdare aceasta noua etapa profesionala pentru a continua dezvoltarea companiei. Stiu cat de
implicata si profesionista este intreaga echipa din Romania si sunt convins ca, in urmatoarea perioada, vom reusi sa identificam si sa implementam noi oportunitati de crestere”, declara Jean Richard de Latour.

Carrefour a lansat Filiera...
Citeste si: Carne Angus de la producatori romani, pe rafturile Carrefour

Jean Richard de Latour va lucra cu o echipa formata din 6 membri ai board-ului executiv, care vor coordona urmatoarele arii:

  • Catalin Samara: Marketing, Digitalizare, E-commerce si IT, Servicii client si Procese omnichannel
  • Luminita Iacob: Achizitii si Supply Chain
  • Anca Damour: Corporate Affairs, Real Estate, Legal, CSR si Comunicare externa
  • Tareck Ouaibi: Operational
  • Jean-Paul Denis: Financiar
  • Ana Krasovschi: Resurse Umane

Carrefour Romania s-a situat pe locul al doilea in clasamentrul retailerilor în functie de cifra de afaceri, ajungand la nivelul de 6,74 milarde de lei (1,47 miliarde de euro) si un profit net de 209,7 milioane de lei (45,9 milioane de euro). Carrefour, care a ajuns la o retea de 320 de magazine in Romania – 32 de hipermarketuri Carrefour, 236 supermarketuri (214 magazine Market si 22 magazine Express Orange), 42 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact) – a inregistrat, anul trecut, o crestere de 16,93% a cifrei de afaceri (in 2016 cifra de afaceri a Carrefour Romania a fost de 126 miliarde de euro) si 25,6% in cazul profitului net (acum doi ani, valoarea profitului net a fost 36,53 milioane de euro). Anul trecut, Carrefour a finalizat integrarea in retea a celor 85 de magazine Billa cumparate de la Rewe Romania.