27 Septembrie 2018

IKEA recheama un lot de produse, in urma unor sesizari ale clientilor. Despre ce produs este vorba?



Reprezentantii IKEA spun ca riscul unui incident este scazut, insa suficient pentru ca produsul sa fie rechemat. Clientii care au achizitionat produsul respectiv sunt sfatuiti sa-l returneze in schimbul altuia sau, daca nu doresc, pot primi inapoi suma integrala, fara a fi nevoie de dovada platii (bonul). Despre ce produs este vorba?

IKEA le recomanda clientilor care au achizitionat lustra CALYPSO dupa data de 1 august 2016 sa verifice data fabricatiei inscrisa pe eticheta produsului. IKEA recheama lustrele CALYPSO care au datele de fabricatie cuprinse intre (an/an/saptamana/saptamana): 1625 si 1744 inclusiv.

IKEA a primit sesizari din partea clientilor cu privire la desprinderea abajururilor de sticla si, pentru a minimiza orice risc pentru clientii sai, IKEA recheama lustra CALYPSO cu data de fabricatie cuprinsa in intervalul: 1625 – 1744 si pusa la vanzare dupa data de 1 august 2016.

”Siguranta produselor este o prioritate pentru compania IKEA. Toate produsele noastre sunt testate si respecta legislatia si standardele aplicabile. In ciuda acestui fapt, am primit sesizari legate de desprinderea abajurului de sticla al lustrei CALYPSO. Pentru a proteja clientii si a evita orice posibilitate de producere a vreunui incident, rechemam produsul in magazinele IKEA din toata lumea”, spun reprezentantii IKEA.

IKEA le recomanda clientilor care au cumparat lustra CALYPSO fabricata intre datele mentionate sa o returneze pentru a putea fi inlocuita cu un nou produs CALYPSO sau pentru a primi inapoi suma integrala. Dovada platii (bonul) nu este necesara.

„Chiar daca probabilitatea unui incident este scazuta, riscul este suficient pentru ca IKEA sa recheme produsele in magazin. Siguranta clientilor reprezinta o prioritate pentru IKEA, motiv pentru care alegem sa rechemam lotul afectat ca masura de precautie”, spune Emilie Knoester, Business rea Manager Lighting and Home smart la IKEA of Sweden.

Magazinul IKEA din Baneasa nu mai are nici un produs din stocul afectat la vanzare si nu a primit nicio sesizare de la clienti in aceasta privinta.Clientii care au cumparat lustra CALYPSO cu datele de fabricatie mentionate sunt invitati la departamentul Relatii Clienti din magazin pentru a o returna chiar de astazi, 26.09.2018 si pentru a primi inapoi suma integrala sau un nou produs CALYPSO, fara a fi necesara dovada platii (bonul).



Citeste si