In primele 9 luni ale anului 2018, grupul de firme Agricola a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri de 10,28% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 554.882 milioane lei.

„Agricola a continuat si in acest an strategia de focusare pe afacerile din core-business-ul companiilor grupului si, chiar daca a facut exit din doua afaceri – servicii pentru agricultura si retail de proximitate –, realizeaza cresteri importante pe categoriile de baza, astfel incat, la noua luni din 2018 raporteaza o crestere de peste 10% a afacerilor grupului nostru”, declara Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau.

Agricola International SA, cea mai importanta companie a Grupului Agricola, in care sunt integrate lantul de productie al carnii de pasare si operatorul logistic, a inregistrat in primele trei trimestre ale acestui an o cifra de afaceri de 346.859 mil. lei, in crestere cu 15,55% fata de anul trecut.

„Cifra de afaceri obtinuta este rezultatul unei cresteri cantitative a vanzarilor de carne de pasare cu 4,62% fata de 2017, dar, in special, este rezultatul cresterii cantitative a vanzarilor Agricola de produse diferentiatoare, cu valoare adaugata mare, si ma refer aici la Puiul Fericit si Puiul Fermierului, Puiul Familist, Gama Usor de Gatiti si chiar produsul nou lansat, Cocosel de Padure – primul pui tip coquelet proaspat romanesc. Strategia noastra este de a creste in continuare vanzarile de pui cu crestere lenta,” a precizat presedintele Agricola.

Cifra de afaceri a companiei Salbac a crescut in primele 9 luni cu 8%, ajungand la 98.728 mil.lei, in conditiile in care vanzarile la categoria salamuri crud-uscate realizate au inregistrat o crestere 9% in valoare, respectiv 7,32% in volum. In acelasi timp, grupa salamurilor fiert-afumate inregistreaza o crestere a volumelor de 7,24%, respectiv o crestere valorica similara. „Mentinem tendinta de crestere la grupa salamurilor crud-uscate, unde suntem lideri de piata, iar Salamul de Sibiu Agricola isi consolideaza pozitia de lider detasat in segment”, precizeaza Grigore Horoi.
Categoria semipreparate si produse de tip ready-meal, obtinute la fabrica Europrod, a inregistrat in aceasta perioada o crestere semnificativa a cifrei de afaceri, de 23,9% (40.142 mil. lei), in contextul in care exporturile companiei in tarile UE au crescut cu 23% .

La ouale proaspete, obtinute la Avicola Lumina – Constanta, s-au inregistrat in primul semestru al anului o crestere de 23,5% a vanzarilor volumice (59,876 mil. oua) si o crestere valorica de 27%, care a condus la o cifra de afaceri de 39.535 mil. lei.

Agricola este unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din Romania si principalul exportator din aceasta categorie, care in septembrie 2018 a implinite 26 de ani de la infiintare. Agricola detine 18% din piata carnii de pui, este lider cu 19% din piata de semipreparate si produse de tip ready-meal, iar Salamul de Sibiu Agricola este lider in total segment Salam de Sibiu comercializat in Romania cu 50% cota de piata, medie, in valoare (Nielsen).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri