In 2005, BluParty, companie organizatoare de evenimente pentru copii, era doar un proiect conceput de o mana de oameni pasionati, insa in prezent s-a transformat intr-o companie cu zeci de angajati si colaboratori. Desi exista lucruri care intotdeauna ii vor bucura pe copii, indiferent de varsta pe care o au, sunt si variabile care se schimba constant. Despre ele si ce a invatat echipa am discutat cu Alecsandra Timofte, manager al afacerii.

De-a lungul timpului, BluParty a organizat evenimente pentru cei mici, cu povesti si personaje originale, dar si cu personaje inspirate de universul preferat al copiilor, Disney sau Marvel. Anul acesta BluParty a aniversat 13 ani de cand a intrat pe piata organizarii petrecerilor pentru copii.

Dupa 13 ani cu peste 12.000 de evenimente, BluParty a decis ca este timpul sa dea un suflu nou brandului cu o relansare. Echipa a venit cu o multime de concepte noi de petrecere si eveniment, care, considera oficialii companiei, sunt atat pe placul copiilor, cat si al adolescentilor sau adultilor: petrecerile cu tematica stiintifica, spectacolele de magie si teatru, virtual reality sau fire shows sunt doar cateva dintre ele.

13 ani si multiple provocari

Pe parcursul celor 13 ani de activitate, BluParty a evoluat si s-a adaptat treptat la schimbarile care au aparut in business-ul organizarii petrecerilor pentru copii. O data cu vechimea, echipa a capatat si o experienta vasta, care a transformat BluParty intr-una dintre cele mai cunoscute agentii de organizare a petrecerilor pentru copii din Romania.

Ce lucruri a invatat echipa in cei 13 ani de activitate?

Unul din cele mai importante lucruri pe care echipa BluParty le-a invatat la scurt timp dupa ce a pornit acest business a fost faptul ca imput-ul clientului este foarte important si poate fi acel factor care garanteaza succesul unui eveniment. Un client care a avut parte de servicii de calitate si mai ales personalizate, va reveni cu siguranta. Drept dovada, agentia are princhidei care si-au sarbatorit peste 10 zile de nastere alaturi de BluParty.

La inceputurile BluParty, cerintele clientilor corporate se rezumau la prezenta unui animator la eveniment, timp de o ora sau doua

Un alt aspect foarte important il reprezinta atentia acordata angajatilor si colaboratorilor. In primul rand acestia trebuie alesi cu mare grija - pasiunea si dedicarea sunt necesare pentru un astfel de job asa ca toti membrii echipei trebuie sa le aiba.

Angajatii si colaboratorii sunt motoarele care pun in functiune agentia, iar BluParty pune mare pret pe ei, ii respecta si incearca pe cat posibil sa se muleze pe cerintele lor si sa le asigure bunastarea.

Cum isi mentine BluParty angajatii?

“Secretul fericirii angajatilor nostri este ca avem o echipa formata din oameni dedicati, care obtin satisfactie din job in sine, nu doar din partea materiala care vine o data cu jobul”, spune Alecsandra Timofte, manager BluParty.

Desi organizarea evenimentelor pentru copii nu este un un job simplu, membrii echipei BluParty il fac cu mare drag si sunt impliniti de fiecare data cand vad fericirea pe chipurile celor mici. Ei lucreaza intr-un mediu pozitiv si plin de zambete, care ii ajuta sa fie relaxati si bine dispusi la locul de munca.

“Compania pune mare accent pe comunicarea intre angajati si pe mentinerea unei atmosfere cat mai placute, lucruri care vin foarte usor atunci cand ai o echipa formata in totalitate din oameni pasionati si plini de energie. Pe langa asta, BluParty incearca pe cat posibil sa isi rasplateasca angajatii atat prin mijloace materiale, cat si prin alte tipuri de beneficii - de exemplu, cu ocazia sarbatorii de Craciun, BluParty inchiriaza un Mos Craciun pentru fiecare angajat care are copii”.

Ce provocari au intampinat cei de la BluParty pe parcursul celor 13 ani?

Cea mai mare provocare pe care BluParty a infruntat-o in cei 13 ani de activitate este necesitatea de a ramane mereu relevanti, mai ales in raport cu cerintele pietei. Desi exista lucruri care intotdeauna ii vor bucura pe copii, indiferent de varsta pe care o au, sunt si variabile care se schimba constant. In fiecare an apar noi trenduri care influenteaza cerintele copiilor si ale parintilor, iar tendintele in animatie si tematicile pentru piesele de teatru si atelierele de creatie trebuie sa fie mereu in acord cu cerintele pietei.

La inceputurile BluParty, cerintele clientilor corporate se rezumau la prezenta unui animator la eveniment, timp de o ora sau doua, insa acum BluParty le poate oferi clientilor corporate organizarea unei petreceri de la A la Z., avand in portofoliu peste 200 de servicii. De la nivelul standard de animatie si spectacole de teatru, BluParty a trecut la petreceri corporate unde standardele sunt mult mai ridicate iar organizarea evenimentului este mult mai complexa.

Ce noutati aduce relansarea BluParty in zona de petreceri corporate?

Cele mai mari schimbari care au avut loc o data cu relansarea sunt cele de la nivel de servicii. Evenimentele corporate marca BluParty se bucura acum de concepte care sunt pe placul tuturor invitatilor, indiferent de varsta, petreceri pentru adolescenti care incorporeaza trendurile actuale si tematici cat mai personalizate.

Cum erau petrecerile corporate la inceputurile BluParty?

In anul 2005, cand BluParty si-a inceput activitatea, trendul petrecerilor corporate nu era atat de mare precum este in prezent, iar companiile organizau evenimente corporate doar in perioada Craciunului. Intre timp, clientii business au realizat ca evenimentele de acest gen contribuie la bunastarea si fericirea angajatilor, asa ca au inceput sa apara cereri pe parcursul intregului an, pentru tot felul de evenimente corporate.

Citeste si:

    In prezent, BluParty organizeaza o multime de evenimente corporate, de la petreceri de 1 iunie, petreceri de iepuras sau de Craciun, pana la teambuilding-uri tip Family Day sau deschideri de an scolar. Indiferent de tipul evenimentului corporate, echipa BluParty reuseste de fiecare data sa livreze servicii calitative si o multime de zambete.

    Evenimente cu tematici personalizate pentru clientul corporate

    Ca sa se diferentieze de competitorii care vin in intampinarea clientilor cu pachete de eveniment prestabilite, BluParty ofera servicii personalizare, care se pliaza pe nevoile clientului. Fiecare dintre clientii BluParty stie foarte bine cum vrea sa fie evenimentul lui, iar comunicarea si o relatie cat mai stransa intre cele doua parti va duce la rezultatul dorit.

    Concepte care prezinta interes nu numai pentru copii, dar si pentru angajatii companiilor

    Evenimentele corporate nu se adreseaza doar copiilor, ci si parintilor lor - angajatii firmei. Principalul scop al acestor evenimente este acela de a crea legaturi stranse in interiorul companiei si de a reuni familia de la birou, cu familia de acasa.

    Citeste si:

      La un astfel de eveniment vin copii de toate varstele - de la prichindei sub 5 ani, pana la adolescenti, asa ca este necesar ca evenimentul sa aiba concepte atractive pentru toti invitatii. BluParty a venit cu o serie de concepte family-friendly noi, cu care isi propun sa scoata la iveala copilul din interior. Ele stimuleaza curiozitatea si creativitatea micutilor, dar reusesc si sa ii captiveze si pe adulti, prin povesti si umor care transcend varsta.

      “Povestile din cadrul evenimentelor BluParty au fost special create pentru a fi pe placul tuturor invitatilor, asa ca ele contin elemente si glume care ii fascineaza pe micuti si ii fac pe adulti sa isi redescopere copilaria,” afirma Alecsandra Timofte, manager BluParty.

      Pe langa satisfactia de a-si vedea copiii fericiti, parintii se vor simti implicati in eveniment si vor redescoperi curiozitatea copilariei. De la spectacole de teatru, magie si improvizatie, pana la scenete cu experimente chimice amuzante, toate ii vor bucura pe prichindei si adulti, deopotriva.
      Evenimente corporate ce tin cont de trendurile favorite ale adolescentilor

      Unul dintre “cele mai cool concepte” aduse de relansare sunt petrecerile pentru adolescenti, care au fost inspirate de micii clientii care au crescut o data cu BluParty.

      In ziua de astazi copiii sunt digital natives, asa ca preiau foarte multe din mediul online. Ei sunt la curent cu tot ce este in trending si tot ce este viral pe internet. De aceea BluParty le-a venit in intampinare cu petreceri ce tin cont de trenduri prezente in social media, cum ar fi virtual reality, machiaj cu glitter si cabine foto distractive. Adolescentii vor fi bucurosi sa descopere aceste experiente la petrecerea organizata de firma unde lucreaza parintii lor.

      Si spectacolele de teatru si divertisment ale BluParty au adoptat teme si personaje pe care si adolescentii le indragesc. De exemplu, tematica Star Wars, care presupune o “calatorie” intergalactica sub indrumarea a doua personaje faimoase din serie este foarte populara in randul adolescentilor.

      Abonează-te pe

      Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

      Despre autor
      Alex Goaga
      Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

      Te-ar putea interesa și:



      Mai multe articole din secțiunea Companii »


      Setari Cookie-uri