Care este impactul economic al Sanofi pe piata din Romania?

Sanofi este o companie lider pe piata farmaceutica din Romania, cu o amprenta locala puternica. Producatorul de medicamente are o cifra de afaceri anuala de peste 230 milioane euro, iar pentru fiecare 1 euro se genereaza 3,56 euro valoare bruta aditionala in Romania.

Anual, Sanofi vinde in jur de 31,5 milioane de cutii de medicamente in Romania. Compania are o oferta diversificata ce acopera intreaga catalatorie pentru sanatate, de la preventie, la tratament si mentinerea unei stari bune de sanatate. Portofoliul contine 142 de produse din 57 de arii terapeutice, impartite in 5 divizii globale: Diabet si boli cardiovasculare; Medicamente mature, Ingrijire specializata; Vaccinuri si Medicamente fara prescriptie si suplimente alimentare.

Totodata, Sanofi investeste anual, la nivel global, in jur de 15% din cifra de afaceri (5,5 miliarde de euro in 2017) in cercetare si dezvoltare. Pe plan local, in perioada 2015-2017, au fost investiti 3,5 milioane euro in studii clinice si 4 milioane euro au fost investiti in educatie medicala continua. 800 de pacienti au fost inclusi in studii clinice derulate in urmatoarele domenii medicale: diabet, cardiovascular, reumatologie, boli rare, vaccinuri, astm bronsic, sclerodermie, polipoza nazala (ORL), oncologie, polichistoza renala si neurologie.

Odata cu intrarea pe piata din Romania, Sanofi si-a asumat angajamentul de a sprijini comunitatile locale si de pacienti, precum si de a responsabiliza angajatii pentru a contribui la imbunatatirea calitatii vietii romanilor. Compania a oferit granturi, sprijin financiar, activitati educationale dedicate grupurilor de pacienti in valoare de 550.000 euro in perioada 2015-2017.

Citeste si:
Compania Sanofi a început testele pe oameni pentru al doilea vaccin...
Compania Sanofi a început...
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri