Companiile Blue Air si TAROM, membre ale Asociatii Internationale de Transport Aerian, au anuntat semnarea a doua parteneriate privind protectia pasagerilor in caz de intarzieri si eliminarea formalitatilor de check-in a bagajelor de cala pentru zborurile cu escala operate de ambele companii.

Primul parteneriat intre Blue Air si Tarom face referire la protectia pasagerilor in caz de intarziere a cursei. Pe rutele comune si in limita locurilor disponibile la bord, fiecare companie se angajeaza sa accepte biletele de calatorie ale pasagerilor partenerului si transportul acestora la destinatia aleasa. Acest acord are la baza rezolutia IATA 735 attachment A, B, C. Parteneriatul transmite un mesaj suplimentar de siguranta catre toti pasagerii Blue Air si TAROM, in cazul unor intarzieri neprevazute.

Primele doua companii romanesti de transport aerian mai informeaza pasagerii cu privire la acordul "Through check in", prin care se asigura o experienta fluenta de calatorie. Cu un singur bilet de calatorie, pasagerii vor beneficia de transferul automat al bagajelor de cala, fara a mai fi necesare alte formalitati suplimentare. Acest acord se bazeaza pe rezolutia IATA 780 Attachment A, Article 3.

"Suntem increzatori ca aceste doua parteneriate reprezinta un pas inainte pentru industria de aviatie din Romania si vor contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite de Blue Air si de Tarom. Suntem mandri ca realizam aceasta colaborare alaturi de prestigiosul brand national Tarom si ca extindem, astfel, posibilitatile de calatorie ale pasagerilor nostri", a declarat Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air.

Citeste si:
Încep concedierile la TAROM. 241 de posturi vor fi afectate
Încep concedierile la TAROM....

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri