Cererea de produse bio din peste a inregistrat o crestere de circa 10% in 2018, comparativ cu 2017, potrivit reprezentantilor Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante marci din Romania, sub a carei denumire sunt importate si distribuite produse din peste si fructe de mare. Aceasta majorare vine pe fondul unui interes din ce in ce mai ridicat al romanilor pentru produsele bio, care au inregistrat vanzari in crestere cu aproximativ 30% in anul 2018, pe plan local. Conform analizelor Alfredo Seafood, piata produselor bio din peste va continua sa creasca si in 2019, cu aproximativ 10%.

“Piata produselor bio traverseaza o perioada de crestere accelerata in acest moment. Romania este puternic influentata de tendinta europeana si globala, astfel incat asistam la vanzari mai mari pentru toate categoriile de produse de pe aceasta nisa, alimentele bio ocupand un loc fruntas din punct de vedre al vanzarilor. Am putut observa aceasta tendinta si cu ocazia lansarii gamei de produse din peste bio a Alfredo Seafood, in vara lui 2018. Interesul romanilor pentru tot ceea ce inseamna alimente bio va ramane ridicat si in 2019, iar noi vom continua sa largim portofoliul de produse bio din peste al Alfredo Seafood, pentru a raspunde cererii consumatorilor”, a declarat Mihai Cristian Darmanescu, fondator al Alfredo Seafood.

Gama de produse bio a Alfredo Seafood cuprinde patru specii de peste: pastrav, dorada, lup de mare si somon. De la lansare si pana in prezent, vanzarile produselor din gama bio au avut un ritm constant de crestere. Din punct de vedere al cantitatilor vandute, pastravul si dorada au fost cele mai cerute de catre consumatori.

“Pestii comercializati in gama bio provin din crescatorii certificate BIO si au fost hraniti exclusiv cu hrana ecologica, prin urmare carnea lor nu contine pesticide sau agenti de ingrasare si crestere. Procesarea pentru gama BIO Alfredo Seafood este certificata bio, si de asemenea toti cei implicati in lantul de provenienta al pestelui, de la crescatori la furnizori, au atestare BIO. Datorita calitatii apei si a hranei, gustul carnii este mai bun, iar substantele nutritive sunt prezente in numar mai mare. S-a dovedit prin teste de laborator ca pestele bio contine, in medie, o cantitate dubla de antioxidanti fata de pestii de acvacultura care nu au beneficiat de hrana organica”, a punctat Mihai Cristian Darmanescu.

Potrivit reprezentantilor Alfredo Seafood, Romania mai are destul de mult de recuperat pentru a ajunge la nivelul mediu de consum anual de peste din Uniunea Europeana, care se situa la putin peste 24 de kilograme/capita la finalul lui 2018, in crestere cu 3% fata de 2015. “Ramanem in continuare mult sub cantitatea medie de peste care se consuma in Europa, insa sunt increzator ca vom reusi ca in urmatorii trei ani sa atingem si in Romania un consum de 8 kilograme/capita”, a conchis Mihai Cristian Darmanescu.

Piata de produse bio din...
Citeste si: Piata de produse bio din Romania, in crestere cu 30% in anul 2018

Produsele din gama bio pot fi usor recunoscute, fiind marcate prin etichete speciale, de culoare verde pe care sunt specificate calitatea de “produs bio” si provenienta. Pestii sunt capturati si transportati in tara intr-un interval de timp ce variaza intre 24 si 72 de ore din momentul pescuirii. Produsele Alfredo Seafood din gama bio au certificare a calitatii la standardele practicate de marii procesatori europeni: Bio EcoCert si HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points.” – Analiza riscurilor si punctelor critice de control).

Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante marci din Romania, sub a carei denumire sunt importate si distribuite produse din peste si fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Darmanescu si lansat in anul 2013. Succesul Alfredo Seafood se datoreaza experientei si relatiilor internationale cu marii producatori de peste din lume, a celor trei linii de procesare si ambalare automatizate si de inalta productivitate din fabrica situata in Bucuresti si a unui sistem logistic de transport optimizat. Produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite in cele mai importante lanturi de hypermarketuri si supermarketuri din tara. Printre acestea se numara: Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Auchan etc. si in peste 5.000 de magazine din comertul traditional, si reteaua HoReCa. Produsele sunt transportate, procesate, ambalate si distribuite in conditii adecvate de pastrare a aromei si texturii carnii, de la recoltarea din fermele piscicole internationale sau capturare.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Studiu: Peste 50% dintre romani includ produse BIO in alimentatie