Incepand din luna martie, Carrefour Romania initiaza cel mai amplu program integrat de sustinere a fermierilor romani care vor sa treaca la un model de business de tip agricultura BIO/ecologica. Programul reprezinta un angajament pe termen lung, deschis oricarui fermier roman care doreste sa fie certificat BIO, prin care Carrefour ofera suport direct pe toata durata procesului de conversie. Scopul este acela de a crea in Romania un segment puternic de producatori certificati BIO, care sa poata oferi romanilor sansa de a manca mai bine.

Intr-o perioada in care siguranta alimentara, originea produsului si relatiile cu sectorul agricol au devenit toate probleme esentiale, Carrefour Romania continua - dupa proiecte precum Cooperativa Varasti sau Act for Food - sa promoveze initiative de dezvoltare a agriculturii pe principii sustenabile, avand ca obiective principale atat oferirea de suport direct agricultorilor romani, cat si satisfactia imediata a consumatorilor.

“Crestem Romania BIO este o miscare strategica prin care ne angajam sa promovam potentialul extraordinar al agriculturii BIO in Romania, atat in ceea ce priveste numarul de producatori, cat si varietatea produselor oferite, cu certificare la standarde europene si preturi foarte bune la raft. Desi s-a vorbit mult despre BIO in ultima perioada, pentru agricultorul roman, pana acum, a insemnat sa isi asume singur toate riscurile, ca un salt fara plasa de siguranta. Acest program vine sa ii garanteze ca va avea in Carrefour un partener pentru intreg procesul, cu angajamente ferme - de la momentul in care isi pregateste dosarul, la toti anii in care se afla in conversie, dar nu e inca certificat - si contracte ferme privind comercializarea produselor dupa certificare. In acelasi timp, initiativa noastra este o invitatie catre intreaga industrie de a ne uni eforturile pentru a sustine dezvoltarea acestui segment pe termen lung”, a declarat Silviu Diaconu, Director Produse Proaspete Carrefour Romania.

Prin noul program, Carrefour ofera agricultorilor un pachet care cuprinde:

  • acoperirea costurilor in vederea obtinerii certificarii in primul an;
  • consultanta la cerere, oferita prin parteneri specializati, pentru elaborarea dosarului;
  • contracte ferme pentru preluarea productiei la preturi competitive pentru perioada in care agricultorul nu detine certificare BIO, dar se afla in procesul de conversie catre aceasta;
  • contract ferm de preluare a productiei 2 ani dupa obtinerea certificarii;
  • schimb de experienta cu parteneri care au trecut deja prin acest proces;
  • campanii de promovare a produselor si producatorilor romani BIO.

Producatorii care isi doresc sa respecte regulile impuse in agricultura ecologica, conform verificarilor facute de organismele autorizate, pot aplica in cadrul programului atat in hipermarketurile Carrefour, cat si online, pe platforma www.crestemromaniabio.ro.

Ca parte a aceluiasi demers strategic, Carrefour a lansat anul trecut si “Act for Food, actiuni concrete pentru ca tu sa mananci bine”, program care asigura tranzitia naturala catre o alimentatie sanatoasa, prin intermediul celor patru arii: produse BIO de la producatori romani sau internationali, Marci proprii, Filierele Calitatii si Cooperativa Agricola Carrefour Varasti.

In Romania, grupul Carrefour ofera clientilor sai multiple posibilitati de a face cumparaturi, atat in cele 358 de magazine din tara, cat si prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clientii din Bucuresti pot achizitiona produse alimentare din sectiunea „Supermarket Online”, dar si produse nealimentare din sectiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde in tara sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibila gratuit in Google Play si App Store, Carrefour le ofera clientilor din Iasi, Cluj, Constanta si Bucuresti posibilitatea de a face cumparaturi din peste 50.000 de produse la pret de hipermarket, livrate in 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clientii din Botosani, Braila, Buzau, Focsani, Galati, Iasi, Suceava, Piatra-Neamt, Targu Jiu si Ploiesti pot comanda o varietate mare de preparate, atat din sectiunea de gastronomie a Carrefour, cat si de la restaurantele locale, livrare gratuita si multiple metode de plata (cash, card, tichete de masa).

Carrefour sustine comunitatile in care activeaza prin programe relevante, astfel ca, in 2017, retailerul a lansat, in premiera in Romania, Cooperativa Agricola Carrefour Varasti, prima de acest gen fondata alaturi de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clientii Carrefour producatorii agricoli romani cu produse de calitate si le ofera acestora oportunitatea de a accesa o piata de desfacere sustenabila.
In aprilie 2018, Carrefour Romania a lansat Filiera Calitatii Carne de Manzat, continuandu-si astfel misiunea si angajamentul de a le oferi clientilor produse romanesti de calitate, proaspete si gustoase, cu gust autentic, la un pret competitiv, prin dezvoltarea de parteneriate durabile cu micii producatori locali. Filiera Calitatii Carne de Manzat se alatura celorlalte 2 lansate de Carrefour in Romania, incepand cu 2008, pentru morcov si cartofi, asigurand controlul calitatii produselor oferite, prin monitorizarea si verificarea continua a standardelor de calitate setate impreuna cu partenerii de catre o echipa de experti.

Sursa foto: Fotokostic / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri