Compania Blue Air anunta semnarea unui acord bilateral interline cu Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane TAROM. In baza acestui acord, implementat din 15 martie 2019, Blue Air isi extinde reteaua operationala si prezenta in Europa, Orientul Mijlociu si Nordul Africii.

Pasagerii care aleg sa calatoreasca pe un itinerariu compus din segmente Blue Air / TAROM vor beneficia de o experienta fluenta de calatorie. Astfel, toate cartile de imbarcare se vor emite la punctul de origine, nemaifiind nevoie de check-in in punctul de conexiune. Biletele in baza acordului bilateral interline sunt disponibile la agentiile partenere ale celor doua companii.

"Suntem incantati de succesul acestui acord si ne bucuram sa ducem parteneriatul cu TAROM la un nou nivel. Aceasta cooperare era asteptata de piata, denota cele cateva sute de bilete vandute in primele zile. Cu siguranta, noile destinatii astfel deservite de ambele companii vor duce la cresterea performantelor economice pentru ambele companii aeriene.

Daca pana ieri un pasager trebuia sa aleaga alte linii aeriene pentru a calatori, de exemplu, de la Istanbul la Lisabona, astazi are oportunitatea sa foloseasca serviciile aeriene romanesti. Pasagerii nostri se pot bucura de o acoperire internationala extinsa si de un confort suplimentar in situatia zborurilor cu conexiune. Ramanem, astfel, dedicati strategiei noastre de a continua sa unim familii, prieteni si afaceri prin deschiderea de noi oportunitati de calatorie", a declarat Tudor Constantinescu, Director Comercial Blue Air.

Pe langa noul acord cu TAROM, Blue Air are parteneriate interline si cu Alitalia, Air Italy, Air Moldova, APG Airlines, Cyprus Airways, El Al, Finnair, Hahn Air, Royal Air Maroc si TAP Air Portugal.

Sursa foto: By motive56 / Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri