Curtea de Apel Cluj a decis, printr-o hotarare definitiva si executorie, interzicerea UBER la Cluj-Napoca incepand cu data de 25 aprilie 2019, scrie transilvaniareporter.ro. UBER spune ca, in urma unei prime analize legale a deciziei Curtii de Apel Cluj, aplicatia nu a fost interzisa in Cluj-Napoca, ci doar s-a dispus incetarea activitatii a soferilor parteneri.

”Dispune incetarea si interzicerea practicilor de concurenta neloiala desfasurate constand in furnizarea de servicii de suport referitoare la verificarea documentatiei prezentate de furnizori si a starii autovehiculului, precum si in sesiuni de informare a furnizorilor care doresc sa utilizeze aplicatia UBER, toate in legatura cu furnizarea de servicii de transport pe raza Municipiului Cluj Napoca. Dispune publicarea dispozitivului prezentei hotarari intr-un ziar de larga circulatie, pe cheltuiala paratei. Pastreaza restul dispozitiilor sentintei apelate. Decizia este definitiva si executorie.”, se arata in decizia instantei clujene.

De cealalta parte, compania de ridesharing a reactionat intr-un comunicat de presa in care mentioneaza ca aplicatia poate fi in continuare folosita.

„Decizia este dezamagitoare, insa dorim sa-i asiguram pe pasagerii si pe soferii parteneri care se bazeaza pe Uber in Cluj ca aplicatia poate continua sa functioneze. Intre timp, am schimbat modul in care operam, iar in prezent lucram doar cu operatori de transport autorizati. Multe tari din UE au reglementat serviciile de ridesharing precum Uber, oferind astfel mai multe optiuni de mobilitate cetatenilor lor. Avem incredere ca Romania se va alatura in curand acestui trend”, mentioneaza oficialii UBER.

UBER reaminteste ca „Guvernul Romaniei s-a angajat recent sa reglementeze serviciile de ridesharing, in urmatoarele saptamani, printr-o ordonanta de urgenta”.

Inclestare pe marginea Uber:...
Citeste si: Inclestare pe marginea Uber: Afara este vopsit gardul, dar inauntru...

Sursa foto: Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Interviu cu Martin Villig, cofondatorul Bolt: ce le cere autoritatilor