Deichmann Romania a vandut anul trecut aproape 3,6 milioane de perechi de incaltaminte, ceea ce a dus la vanzari de 458,2 milioane de lei (in jur de 97,5 milioane euro), cu 10% mai mult decat in 2017. In acest an retailerul de incaltaminte va deschide 9 magazine noi.

Vrei sa afli mai multe despre industria de fashion? Fashion ROute, conferinta dedicata industriei de fashion, se reintoarce cu a treia editie pe 21 mai. Sub deviza Fashion Upgrade, Fashion ROute isi propune sa exploreze toate transformarile prin care industria trece si care este impactul acestora asupra pietei romanesti. Detalii, AICI.

Deichamann Romania obtinut o crestere de 10,6% a vanzarilor in anul 2018, insemnand o crestere de la 414,4 milioane de lei in 2017 la 458,2 milioane de lei in 2018. Numarul de perechi de incaltaminte vandute a crescut de la 3,35 milioane la aproape 3,6 milioane de perechi in 2018.

Tot anul trecut, reteaua de magazine Deichmann a fost extinsa cu noua magazine, ajungand la 96 de unitati in Romania la sfarsitul anului. Din anul 2016 compania ofera produsele sale si prin intermediul magazinului online.

Pentru anul in curs, Deichmann va investi in reteaua offline prin modernizarea a 9 magazine si deschiderea a inca 9 locatii noi.

Citeste si:
Ce afaceri au cei mai mari retaileri romani de incaltaminte
Piata locala de incaltaminte,...

„Piata din Romania continua sa creasca”, spune Daniel Popa, director general Deichmann Romania. „Suntem deosebit de multumiti de faptul ca am reusit sa cream noi locuri de munca prin investitiile noastre in magazinele deschise. In plus, am reusit sa ne extindem si mai mult pozitia de lider de piata in comertul romanesc de incaltaminte, pozitie pe care o detinem de sase ani”, a continuat el.

Numarul angajatilor din cadrul Deichmann Romania, atat din sediul central cat si din magazine, a ajuns la 725 (2017: 652).

Vanzari globale de 5 miliarde euro

Deichmann Romania este o filiala a Deichmann SE, lider de piata in comertul german si european de incaltaminte. In exercitiul financiar 2018, compania a realizat vanzari brute de 5,8 miliarde de euro (5 miliarde de euro net) in 25 de tari europene si in SUA, insemnand un plus de venituri de 2%.

In 2018, 178 milioane de perechi de pantofi au fost vandute in intreaga lume - cu aproape 1% mai mult decat in anul precedent, iar 60% din venituri sunt obtinute in afara Germaniei. La finalul anului 2018, grupul avea 4.053 magazine (2017: 3.989), 40 de magazine online (2017: 36) si 40.698 angajati (2017: 39.564).

Citeste si:
Retailerul de fashion Marc O'Polo deschide primul magazin din Romania
Un nou brand de fashion in...

„Anul 2018 a fost foarte dificil pentru comertul in domeniul modei din Europa. In special vremea calda persistenta a afectat negativ evolutia”, spune Heinrich Deichmann, presedinte al Consiliului de administratie al Deichmann SE. Anul trecut a fost o provocare si pentru grupul Deichmann. Pe langa capriciile vremii, compania s-a confruntat si cu o concurenta sporita din partea comerciantilor online si a companiilor de moda cu sortimente de pantofi. „In aceste conditii, am reusit sa mentinem grupul de companii stabil si sa obtinem o crestere economica contrara tendintei pietei”, adauga Deichmann.

Investitii de 285 milioane euro pentru extindere in China si Peninsula Arabica

Investitiile planificate pentru intregul grup de companii pentru anul 2019 se ridica la un nivel record de 285 milioane de euro. Acestea se vor derula atat in modernizarea retelei de magazine si deschiderea de noi magazine in sectorul stationar, cat si in internationalizare si digitalizare.

Grupul de companii incepe un nou capitol in Orientul Mijlociu prin deschiderea in vara acestui an a primului magazin Deichmann din Dubai, cu un partener de franciza, grupul Azadea. In prima jumatate a anului 2019 compania se va lansa si in China unde va oferi online o gama larga de produse prin intermediul platformei T-Mall Global.

La inceputul lunii aprilie, Deichmann a deschis primul magazin in Letonia, iar pentru anul in curs este planificata intrarea pe piata din Estonia. Formatul MyShoes, care este prezent acum in Germania, Austria si Elvetia, este internationalizat in continuare, fiind deschise primele magazine in Polonia.

Citeste si:
Toyota: Ne concentram pe oferirea masinilor 100% electrice
Toyota: Ne concentram pe...

Crestere in SUA

Grupul Deichmann a preluat „KicksUSA” in Statele Unite, companie care a fost infiintata in anul 2002 la Philadelphia si care opereaza in prezent 64 de magazine pe coasta de Est, in principal la Philadelphia, New York, New Jersey, precum si un magazin online. In viitor, magazinele brandului vor fi operate sub marca Snipes care face parte din Grupul Deichmann din 2011 si se extinde de atunci in mod continuu.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Deichmann a vandut in Romania incaltaminte in valoare de 92 mil. euro