Liebrecht & wooD, dezvoltatorul Fashion House Outlet Center, pregateste lansarea celui de-al doilea outlet pe piata locala. Sorin Ioan Blaga, director general Liebrecht & wooD Romania, a povestit pentru wall-street.ro cand si unde se va deschide, dar si cum performeaza centrul din Militari si ce cumpara romanii dintr-un outlet.

Sorin Ioan Blaga este speaker la Fashion ROute 2019! Daca vrei sa il auzi vorbind despre piata de moda, alaturi de ceilalti speakeri, te poti inscrie gratuit AICI!

“In acest moment suntem in autorizare cu al doilea centru outlet, adica suntem in proces de a obtine autorizatie de constructie. Suntem foarte avansati cu partea de arhitectura, detalii tehnice pentru constructie si daca toate lucrurile merg conform planurilor noastre, speram sa incepem lucrarile de constructie in luna iulie din acest an”, a spus Sorin Ioan Blaga.

Constructia centrului outlet ar putea dura pana la un an, iar luand in calcul si lucrurilee neprevazute si pregatirile pentru a deschide centrul de retail, dezvoltatorul estimeaza ca al doilea centru outlet Fashion House se va deschide la sfarsitul trimestrului trei al anului viitor.

“Este foarte multa birocratie la noi, nu doar in industria noastra, cert este ca in cazul nostru exista un set intreg de autorizari pe care daca le iei in parte le poti obtine in 30, 60 sau 90 de zile si in multe situatii se merge secvential, nu poti lucra in paralel”, explica Sorin Ioan Blaga intarzierea constructiei celui de-al doilea centru outlet. Belgienii de la Liebrecht & wooD au anuntat inca din 2016 ca vor sa deschida al doilea outlet din Romania.

Unde se va deschide al doilea outlet Fashion House

Daca primul outlet Fashion House se afla in zona de vest a Capitalei, pentru cel de-al doilea outlet belgienii au ales partea opusa, Cernica.

“Este prima iesire de pe A2, catre Constanta, acolo vom avea Fashion House Outlet Center 2 sau Fashion House Cernica. Este diametral opus si nu e nicio intamplare: in acest fel inchidem zona de acoperire care este absolut optima, zona de sud a Bucurestiului si, mergand pe o aborare mai larga, zona de est si nord”, spune Sorin Ioan Blaga.

Distanta ideala intre un consumator si un outlet trebuie sa fie de maxim o ora si jumatate, distanta in timp, nu in km, explica directorul Liebrecht & wooD Romania.

Cat de mare va fi Fashion House Cernica

Al doilea outlet Fashion House va avea 12.500 mp si va fi construit in 2 faze. Prima faza, de 8.500 mp va fi deschisa in toamna anului viitor, in timp ce faza 2 se va construi in functie de cum intra in maturitate prima faza.

“Targetam toti retailerii importanti si care sunt chiriasi in centrul din Militari, dar si jucatori care nu sunt prezenti in outleturi in momentul de fata, dar numarul de chiriasi depinde de suprafata pe care o vor inchiria”, spune Sorin Ioan Blaga.

Ce retaileri performeaza intr-un outlet, ce cumpara romanii dintr-un astfel de centru si alte insighturi despre piata de fashion din Romania, aflati din interviul video de mai sus.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri