Companiile IULIUS si Atterbury Europe anunta ca Openville Timisoara, primul proiect cu destinatie mixta din vestul Romaniei, devine Iulius Town, nume inspirat de atasamentul timisorenilor fata de brandul Iulius. Ideea extinderii brandului, de la Openville la Iulius Town, a fost insuflata de aprecierea deosebita pe care o au timisorenii fata de Iulius Mall, care s-a impus, inca de la inaugurarea sa din 2005, drept lider al ofertei de shopping din regiune, un reper al orasului si unul dintre locurile preferate de petrecere a timpului liber.

Proiectul in valoare de peste 220 de milioane de euro, cea mai mare investitie in real estate din regiunea de vest a tarii, a fost gandit de la inceput sa integreze Iulius Mall Timisoara, completat acum cu functiuni de office, retail si entertainment.

Sub noul nume, proiectul urbanistic ramane neschimbat, mentinandu-se toate componentele prevazute initial: pol regional de business, cea mai mare zona de retail din vestul tarii, un parc, sali de evenimente si noi locuri de parcare.

Iulius Town va fi orasul din centrul Timisoarei, un proiect de regenerare urbana gandit pentru a coagula comunitatea si a-i aduce laolalta pe timisoreni, pe locuitorii din regiune, dar si pe cei din tarile limitrofe, indiferent daca vin la birou, la cumparaturi, sa faca sport sau sa se relaxeze.

Prima etapa de dezvoltare a ansamblului mixt Iulius Town, aflata in curs de finalizare, va include: 120.000 mp de retail, 450 de magazine, noi branduri, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sanatate si fitness din Romania, trei sali de evenimente, restaurante si cafenele tematice, 100.000 mp de spatii office, un tunel auto si 4.070 de locuri de parcare.

Iulius Town include si un parc superb, care va oferi un adevarat spectacol al naturii indiferent de anotimp. Mii de arbori din specii variate, lac, carusel etajat, locuri de joaca pentru copii si un patinoar se numara printre atractiile spatiului verde.

Mai multe informatii sunt disponibile pe noul website www.iuliustown.ro.

Noul nume si identitatea vizuala create pentru proiectul mixt dezvoltat la Timisoara sunt produsul colaborarii cu agentia de branding innerpride.

Despre Iulius Town Timisoara

Iulius Town va reprezenta principala atractie de business, shopping si loisir din vestul tarii. Pana in prezent, proiectul a livrat pe piata din Timisoara 50.000 mp de spatii de birouri, in cladirile clasa A UBC 1, UBC 2 si UBC 3, care s-au impus drept pol de business al regiunii.

In ansamblul mixt se lucreaza la cel de-al patrulea imobil office, care va fi cea mai inalta cladire din Romania (155 metri, 27 de etaje), la noile spatii de retail, la amenajarea parcului, la o noua parcare subterana si la un tunel auto, care va fluidiza traficul din intregul areal.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri