Reteaua de magazine in franciza LaDoiPasi, dezvoltata de retailerul Metro Cash & Carry, continua extinderea la nivel national pe fondul cresterii valorice a comertului traditional in Romania. Retailerul estimeaza ca in urmatorii patru ani reteaua isi va dubla numarul de magazine de proximitate care se dezvolta sub umbrela francizei LaDoiPasi.

Franciza LaDoiPasi este raspandita pe intreg teritorul tarii, cu 40% din magazinele pozitionate in sudul tarii, 30% in nord, respectiv 30% in vest. Pana in prezent, sub umbrela retelei LaDoiPasi au fost deschise peste 860 de magazine, iar retailerul urmareste expansiunea in comunitatile din intreaga tara, atat urban, cat si rural.

Dezvoltarea accelerata a retelei este sustinuta, in ansamblu, de avansul comertului traditional care acum reprezinta 42% din piata bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen, de cresterea puterii de cumparare, dar si de investitiile pe care retailerul le face.

„Investim in rigoare, eficienta, dar si in programe dedicate partenerilor nostri pentru a garanta o experienta de cumparare cat mai placuta. Asa reusim sa ne diferentiem pe piata locala si sa crestem, dar mai ales sa avem o relatie bazata pe incredere cu cei care calca pragul magazinelor LaDoiPasi. Alaturi de antreprenori ne asiguram ca punem la dispozitie clientilor mix-ul potrivit de produse, servicii si oferte speciale, in asa fel incat sa raspundem permanent nevoilor lor.” – a declarat Irinel Popescu, Sef Departament Retail Metro Romania- LaDoiPasi.

Dincolo de contextul economic care le este favorabil, magazinele de proximitate castiga tot mai mult teren si prin prisma faptului ca oferta clientilor confort si rapiditate in gasirea produselor dorite.

LaDoiPasi este un lant de magazine de proximitate, infiintat in 2012 de catre Metro Cash & Carry Romania, lider pe piata magazinelor de proximitate in regim de franciza, cu un numar total de 860 de magazine la nivel national, in prezent.

Metro este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala. Compania opereaza in 35 de tari si numara peste 150.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2016/2017, Metro a inregistrat vanzari de aprox. 37 miliarde euro. Compania ofera solutii personalizate pentru a satisface nevoile clientilor sai atat la nivel regional, cat si la nivel international. Bazandu-se pe forta diviziilor sale de vanzari Metro/Makro Cash & Carry si Real, precum si pe serviciile de livrare si initiativele de digitalizare, Metro stabileste standarde pentru viitor: orientare catre client, solutii digitale si modele sustenabile de afaceri.

Metro Cash & Carry Romania a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor Metro Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri