Incepand cu data de 1 Iunie 2019, Ioana Goranescu preia pozitia de Marketing Manager, in cadrul companiei Biofarm. Anterior, aceasta a lucrat ca deputy marketing manager in cadrul Walmark Romania.

Ioana va coordona toate activitatile de marketing si comunicare, fiind totodata implicata activ in strategia de dezvoltare a companiei. Ioana Goranescu a absolvit programul MBA la City University of Seattle, este licentiata a Facutatii de Cibernetica, in cadrul Academiei de Studii Economice si a urmat cursurile de Master in Marketing si Comunicare in Afaceri, in cadrul aceleiasi institutii.
Ioana are o experienta profesionala de peste 16 ani in piata farmaceutica din Romania in marketing si comunicare, dezvoltand branduri care au devenit leader in categoriile in care activeaza.

Inainte de a se alatura echipei Biofarm, Ioana a acumulat experienta in elaborarea strategiei de brand si implementarea acesteia, ocupand diferite pozitii in cadrul Walmark Romania, cea mai recenta pozitie fiind cea de deputy marketing manager.

Biofarm este unul dintre primii producatori romani de medicamente si suplimente alimentare. In prezent, Biofarm este unul dintre primii 10 producatori existenti pe piata farmaceutica din Romania, o piata dinamica si foarte competitiva. Biofarm are un portofoliu competitiv de peste 200 de produse care acopera 65 de arii terapeutice si investeste In mod continuu in campanii media, comerciale si de marketing pentru promovarea propriilor produse.

Biofarm a inchis anul trecut cu un profit net de 38,4 mil. lei (+6,6% y/y), iar in T1 2019 societatea a inregistrat un castig net de 16,2 mil. lei (+37,2% y/y).

Biofarm, profit in crestere....
Citeste si: Biofarm, profit in crestere. La ce vanzari a ajuns producatorul...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si