Ioana Goranescu, fost deputy marketing manager la Walmark Romania, in fruntea echipei de marketing de la Biofarm

Incepand cu data de 1 Iunie 2019, Ioana Goranescu preia pozitia de Marketing Manager, in cadrul companiei Biofarm. Anterior, aceasta a lucrat ca deputy marketing manager in cadrul Walmark Romania.

Ioana va coordona toate activitatile de marketing si comunicare, fiind totodata implicata activ in strategia de dezvoltare a companiei. Ioana Goranescu a absolvit programul MBA la City University of Seattle, este licentiata a Facutatii de Cibernetica, in cadrul Academiei de Studii Economice si a urmat cursurile de Master in Marketing si Comunicare in Afaceri, in cadrul aceleiasi institutii.
Ioana are o experienta profesionala de peste 16 ani in piata farmaceutica din Romania in marketing si comunicare, dezvoltand branduri care au devenit leader in categoriile in care activeaza.

Inainte de a se alatura echipei Biofarm, Ioana a acumulat experienta in elaborarea strategiei de brand si implementarea acesteia, ocupand diferite pozitii in cadrul Walmark Romania, cea mai recenta pozitie fiind cea de deputy marketing manager.

Biofarm este unul dintre primii producatori romani de medicamente si suplimente alimentare. In prezent, Biofarm este unul dintre primii 10 producatori existenti pe piata farmaceutica din Romania, o piata dinamica si foarte competitiva. Biofarm are un portofoliu competitiv de peste 200 de produse care acopera 65 de arii terapeutice si investeste In mod continuu in campanii media, comerciale si de marketing pentru promovarea propriilor produse.

Biofarm a inchis anul trecut cu un profit net de 38,4 mil. lei (+6,6% y/y), iar in T1 2019 societatea a inregistrat un castig net de 16,2 mil. lei (+37,2% y/y).

Citeste si:
Biofarm donează 1 milion de lei pentru lupta împotriva Covid-19
Biofarm donează 1 milion de...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri