Coca-Cola lanseaza, exclusiv in Romania, Coca-Cola Specialty, o bautura care combina aromele de fructe si extracte de plante. Lansarea surprinde cu atat mai mult cu cat, sub umbrela celui mai cunoscut brand din portofoliu, aduce la un loc combinatii din doua perioade diferite, intr-o armonie perfecta: un mix contemporan de arome, cu accente retro aduse de sticla Coca-Cola de colectie.

Cu o combinatie aparte de arome de fructe si extracte de plante: caise si pin, mure si ienupar, mere si soc, Coca-Cola Specialty ofera o serie de trei bauturi intr-un ambalaj de colectie, prin readucerea pe piata a sticlei folosite pentru imbuteliere acum mai bine de un secol, la inceputul anilor 1900. Recunoscuta in cadrul Companiei Coca-Cola ca fiind un adevarat hub de inovatie la nivel european, Romania este prima si singura piata din lume care a lansat Coca-Cola Specialty.

Coca-Cola este un brand care a reusit mereu sa aduca oamenii impreuna, oferindu-le de-a lungul timpului nu doar simple produse, ci adevarate experiente, surprizatoare si relevante. In spiritul acestei misiuni, inovam permanent, in linie cu preferintele consumatorilor nostri. Prin Coca-Cola Specialty, mizam pe doua atribute puternice: readucerea in prim plan a sticlei retro si cele 3 combinatii de arome neasteptate care ofera un gust original si contemporan. Coca-Cola Specialty si conceptul de comunicare ”More than retro” (“Mai mult decat retro”) sunt propunerea Coca-Cola pentru cei care stiu sa se bucure de tot ce e mai bun din trecut si din prezent.”, a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola Romania.

Gama Coca-Cola Specialty este imbuteliata local, in fabrica Coca-Cola HBC Romania din Ploiesti si este disponibila deja in magazinele din tara, in sticla de sticla de 250 ml.

Coca-Cola este o companie pentru toti, care ofera consumatorilor din peste 200 de tari mai mult de 500 de marci de bauturi racoritoare. Alaturi de marcile Coca-Cola, portofoliul include cateva dintre cele mai valoroase marci la nivel global, precum bauturile pe baza de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile si nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile si cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile si sucurile innocent, sucurile Minute Maid, bauturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater si apa de cocos Zico.

Magazinele de retail din...
Citeste si: GfK: Puterea de cumparare a romanilor, una dintre cele mai scazute

In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau, Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Romanii au produs inghetata de peste 600 milioane lei anul trecut