Reteaua de comunicare in clinici private premium Healthcare TV a obtinut un notice de 81% si o audienta lunara efectiva de 489.000 persoane, arata un studiu de masurare a audientei si eficientei retelei, efectuat in luna aprilie de GBD Research si Brandity.

Healthcare TV este prezenta in retelele de clinici private Sanador, Medicover, Provita si Focus, totalizand peste 100 ecrane in 33 locatii la nivel national, cu un trafic mediu lunar de 604.000 persoane.

Conform unui comunicat remis Agerpres, studiul inglobeaza atat masurarea audientei, evaluarea eficientei campaniilor de comunicare, cat si opinia consumatorului final in legatura cu utilitatea ecranelor din zonele de asteptare ale clinicilor.

Trecerea de la trafic (numarul de persoane din zona ecranelor) la audienta (numarul de persoane care se uita efectiv la programul TV) a fost posibila prin masurarea procentului celor care vizioneaza ecranele Notice (%) si a timpului mediu petrecut in /zona ecranelor (Dwell Time). Rezultatele indica o rata de retentie foarte buna a Healthcare TV, notice-ul reiesit fiind de 81% si o audienta lunara efectiva de 489.000 persoane. Astfel, pentru o campanie standard cu o durata de trei luni de zile, un spot va avea 3,68 milioane de vizualizari (Gross Impressions), se mentioneaza in comunicat.

"Masurarea eficientei si a impactului campaniilor de publicitate sunt foarte utile pentru client intrucat obiectivul final este ca fiecare investitie sa se reflecte in vanzari. Indicatorii de audienta si eficienta sunt concludenti pentru stabilirea valorii adaugate pe care o poate avea includerea Healthcare TV in mixul integrat de comunicare. Trasarea exacta a profilelor de audienta face posibila transmiterea mesajului de comunicare catre publicul tinta. De asemenea, indicatorii de eficienta ofera inputuri valoroase precum TOM Brand Awareness, Spontaneous Ad Recall, Prompted Ad Recognition", a declarat Laura Voinea, manager proiect Healthcare TV si Pharmacy TV.

In cadrul studiului a fost evaluata eficienta a trei campanii de comunicare derulate in reteaua Healthcare TV, pentru trei categorii de produse: suplimente alimentare, lanturi de farmacii si home-care. Rezultatele arata ca reteaua Healthcare TV livreaza rezultate foarte bune pentru toti indicatorii masurati: valoarea medie pentru Ad Recognition (procentul celor care isi amintesc reclama) este 80%, iar Purchase Intent-ul (intentia de cumparare) este de 70%.

Studiul s-a derulat in perioada 1-19 aprilie 2019, in opt locatii Healthcare TV din Bucuresti, Brasov si Cluj-Napoca. S-au efectuat interviuri pe baza de sondaj de opinie CAPI (tableta) aplicate la iesirea din locatii, pe un esantion total de 671 persoane cu varsta de peste 18 ani. Marja maxima de eroare, cu o incredere a datelor de 95%, este de 3,8%.

"Acest studiu realizat de GBD Research ne ofera, pe langa datele legate de audienta si eficienta, si informatii concrete cu privire la maturitatea retelei Healthcare TV, la patru ani de la lansarea ei. Avem inca o data confirmarea faptului ca reteaua reprezinta un business solid cu un potential de crestere ridicat", a declarat Dan Miclea, partener Brandity.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Ne vom trata mai ieftin la privat? Ce presupune coplata propusa de MS