In mod unic in industrie, in fiecare vara, dar la o data diferita in fiecare an, determinata de temperaturile ridicate, Ferrero retrage din procesul de distributie catre magazine specialitatile sale de ciocolata; caldura este inamicul ciocolatei si ar putea dauna calitatii acestor produse, ca atare, Ferrero urmareste sa ofere intotdeauna consumatorilor sai cea mai buna experienta a gustului, chiar si cu pretul unui numar mai mic de produse oferite spre vanzare. Acesta este motivul pentru care vara specialitatile de ciocolata Ferrero nu sunt disponibile la vanzare.

Pe parcursul anului, grupul Ferrero colaboreaza cu aproximativ 1.011 degustatori care analizeaza textura, aroma si gustul individual al specialitatilor. Ferrero Rocher, de exemplu, este supus la peste 18.536 de degustari pe sezon. Mai mult decat atat, Ferrero are proceduri pentru managementul temperaturii optime pana in momentul cumpararii de la punctul de vanzare, pentru a garanta mereu un gust care respecta standardele companiei.

Materiile prime sunt supuse unor testari aprofundate constante, de la momentul recoltarii si ulterior, printr-o serie de procese ce implica verificari si analize regulate ale gustului si ale texturii, inspectii ale furnizorilor si proceduri de siguranta a alimentelor, pentru a asigura controlul absolut asupra materiilor prime. Toate acestea, alaturi de decizia de a pastra specialitatile de ciocolata pe rafturi mai putin timp decat competitorii sai, garanteaza prospetimea si calitatea la cele mai inalte standarde, fara compromisuri.

Ferrero este un producatorul italian de ciocolata ce detine in portofoliu branduri precum Raffaello, Ferrero Rocher, Mon Cheri, Nutella, Kinder sau Tic Tac. A fost fondata iin 1946 de Pietro Ferrero in orasul italian Alba.

Citeste si:
Danone mizeaza pe BIO si lanseaza o noua gama de iaurturi
Danone mizeaza pe BIO: 4 noi...