La inceput de octombrie, Taco Bell aniverseaza doi ani de la lansarea in Romania. Pana in prezent, brandul a deschis sapte restaurante in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Sibiu.

In octombrie 2017, Taco Bell punea pe harta Romaniei primul restaurant, in centrul comercial Baneasa Shopping City din Bucuresti, unde pana acum aproximativ 1 milion de clienti s-au bucurat de experiente culinare inedite. Peste 4 milioane de clienti au trecut pragul restaurantelor Taco Bell, curiosi sa guste renumitul Taco, unul dintre cele mai cumparate produse din meniu.

In 1962, Glenn Bell le facea cunoscut californienilor primul taco de la Taco Bell. Succesul nu a intarziat sa apara intrucat gustul unic, de inspiratie mexicana, descoperit, redescoperit si indragit de toti fanii, a strabatut intreaga planeta, in diverse forme si arome. Cu aceasta ocazie, in perioada 4-12 octombrie, fanii sunt asteptati la Zilele Taco Bell, cu un meniu aniversar.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din domeniul food service din Romania si detine companiile care opereaza in sistem de franciza brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell.

Taco Bell Corp., subsidiara a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este cea mai mare retea de tip”quick service restaurant” (QSR) din lume in domeniul produselor de inspiratie mexicana. Taco Bell pune la dispozitia clientilor sai produse preparate pe comanda, taco si burrito personalizabile si alte specialitati cu arome curajoase si ingrediente de calitate, precum si cel mai bun serviciu din domeniu pentru cei peste 40 de milioane de clienti ai brandului la nivel mondial, in fiecare saptamana.

Citeste si:
Lantul smartfood romanesc Trey lanseaza burgerul pe baza de plante
Burgerul din plante:...

In prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell in 27 de tari din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internationala a brandului vizeaza 1.000 de locatii pana in 2022. Compania si francizele sale opereaza peste 7.000 de restaurante care genereaza vanzari de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vanzari globale de 15 miliarde de dolari si cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, pana in 2022.

Sursa foto: Shutterstock.com

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Sistemul de francize Dabo Doner a deschis al doilea local in Bucuresti