Lidl a lansat o campanie de constientizare a consumului de zahar si vrea sa reduca continutul de zahar din produsele propriului brand cu 20% pana in 2025. Astfel, compania scoate la vanzare o lingurita care, datorita formei, reduce consumul de zahar, potrivit businessinsider.com.

Incepand din 2017, Lidl a facut mici schimbari in productia si ingredientele produselor sale.

De curand, compania a lansat o lingurita, Lingurita Lidl (Lidl Spoon), despre care sustine ca reduce consumul de zahar cu 20%. Produsul este disponibil consumatorilor din Germania din 10 octombrie. Forma linguritei este cea care permite o cantitate mai mica de zahar.

Din 24 octombrie, clientii vor primi lingurita gratuit la cumparaturi de peste 27 de dolari sau o pot achizitiona pentru 1 cent.

“Timp de multi ani, Lidl a redus treptat cantitatea de zahar din propriile produse. Pentru a dovedi ca oricine poate reduce zaharul din viata de zi cu zi, am inventat lingurita Lidl”, a spus Anita Walz, director al departamentului de comunicare si sustenabilitate al Lidl Germania. “Este ca si cum ai adauga, in mod obisnuit, o lingura de zahar, doar ca, in schimb, pui mai putin zahar cu 20%”, a explicat Walz.

Citeste si:
Un oras din Romania ofera profesorilor transport la pret redus
Peste 11.200 de persoane care...

Astfel, scopul nu este ca consumatorii sa nu mai adauge zahar in mancarea lor, ci doar sa reduca cantitatea. Potrivit companiei, schimbare abia se simte la nivelul gustului, dar, per total, aduce beneficii sanatatii oamenilor.

Mai mult, compania vrea sa reduca si continutul de sare, grasimi saturate si calorii din produse.

Citeste si:
Insolventele se inmultesc in comert. Consumul pierde teren
Insolventele se inmultesc in...

Sursa foto: Lidl.de

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Lidl a exportat produse romanesti de peste 28 milioane de euro