Taco Bell deschide, pe 23 octombrie, un nou restaurant, in Ploiesti Shopping City, al cincilea oras unde inaugureaza o noua locatie, ajungand, astfel, la opt restaurante, se arata intr-un comunicat de presa emis miercuri.

Dupa doi ani de la lansarea Taco Bell in Romania, brand-ul anunta deschiderea restaurantului cu numarul 8. Unitatea este amplasata la etajul 1, in zona Food Court a centrului comercial Ploiesti Shopping City, care se afla pe DN1B, km 6, si dispune de o suprafata de 100 mp. Prin deschiderea acestei unitati, Taco Bell a creat 35 de noi locuri de munca.

Restaurantul este construit cu bucatarie deschisa, oferindu-le astfel clientilor posibilitatea sa vada cum le este pregatita comanda. In ziua inaugurarii, primii 100 de fani sunt asteptati cu o serie de surprize care completeaza experienta Live Mas.

„Taco Bell este un brand care le ofera clientilor produse cu gust unic, de inspiratie mexicana si experiente inedite, fapt ce a creat, in timp, deschidere pe piata din Romania si o cerere mare din partea publicului. Ajungem astfel si in Ploiesti, reusind sa aducem brand-ul mai aproape de consumatori. Vom continua planurile de extindere la nivel national, prin deschiderea de mai multe restaurante pana la final de an”, a spus Costica Misaca, Director General Taco Bell Romania.

Sphera Franchise Group S.A. este un grup din domeniul food service din Romania care detine companiile ce opereaza in sistem de franciza brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell.

Citeste si:
Cum s-a votat pana acum in Romania: cine sunt codasii
Cum s-a votat pana acum in...

Taco Bell Corp., subsidiara a Yum! Brands Inc. (NYSE: YUM), este o retea de tip ”quick service restaurant” (QSR) din domeniul produselor de inspiratie mexicana. Taco Bell pune la dispozitia clientilor sai produse preparate pe comanda, taco si burrito personalizabile si alte specialitati pentru cei peste 40 de milioane de clienti ai brandului la nivel mondial, in fiecare saptamana.

In prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell in 27 de tari din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internationala vizeaza 1.000 de locatii pana in 2022. Compania si francizele sale opereaza peste 7.000 de restaurante care genereaza vanzari de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brand-ului este acela de a deveni o companie cu vanzari globale de 15 miliarde de dolari si cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, pana in 2022.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Diaspora VOTEAZA! Peste 530.000 de romani au votat la alegeri