7 Noiembrie 2019

Glovo se lanseaza in Polonia dupa o achizitie de 35 de milioane de euro



Glovo isi anunta astazi extinderea pe piata din Polonia dupa achizitia cele mai mari platforme de livrare a produselor alimentare PizzaPortal.

AmRest Holdings SE, principalul operator de restaurante de franciza multi-brand din Europa a semnat acordul cu Glovo, care prevede vanzarea a 100% din actiunile detinute la restaurantul partener Polska Sp. z o.o., proprietarul platformei de comanda a produselor alimentare PizzaPortal. Acordul este evaluat la 30 de milioane de euro, plus un profit de 5 milioane de euro, se arata intr-un comunicat de presa.

Start-up-ul cu sediul in Barcelona, ​​care livreaza orice, de la produse alimentare la produse farmaceutice, isi extinde prezenta in Europa, consolidata cu ajutorul unei recente finantari seria D, in valoare de 150 milioane de euro.

Co-fondata in ianuarie 2015 de Oscar Pierre si Sacha Michaud, cresterea Glovo a fost determinata de investitii de capital de risc. Lansandu-se intr-un oras nou la fiecare patru zile in medie, anul trecut, Glovo angajeaza acum peste 1.300 de persoane si devine rapid furnizorul de livrare cu cea mai rapida crestere din America Latina si EMEA.

Pe masura ce scaleaza in intreaga lume, Glovo se angajeaza sa-si duca capacitatile si sistemele tehnologice la nivelul urmator. O data cu numirea lui Mustafa Sezgin ca VP of Engineering, la sfarsitul anului trecut, Glovo planuieste sa construiasca o echipa de ingineri formata din 300 de persoane, prin deschiderea primului sau hub tehnologic in afara Barcelonei, in Varsovia, Polonia.

Polonia a devenit o locatie incredibil de atragatoare pentru startup-urile tehnologice, care incep sa isi stabileasca si sa-si construiasca echipele tehnologice si analistii de date acolo datorita specificului tarii, cu istoric tehnologic si economie prospera. Glovo intentioneaza sa inceapa prin angajarea a 40 de noi ingineri si 50 de experti tech si de produs, care lucreaza in principal in biroul din Varsovia. Se preconizeaza ca aceasta va constitui jumatate din capacitatea tehnica a Glovo, cu planuri de extindere ulterioara pe piata.

Oscar Pierre, CEO Glovo, a declarat: "Glovo continua sa inregistreze o crestere rapida, iar in urma succesului din runda noastra anterioara de investitii, continuam extinderea pe noi piete. Odata cu achizitia PizzaPortal, suntem incantati sa ne consolidam in continuare parteneriatul strategic cu AmRest si suntem incantati de oportunitatile pe care le prezinta. Ambitia noastra este de a conduce fiecare piata pe care intram si de a oferi o experienta de livrare expres de prima clasa pentru utilizatorii, gloverii si partenerii nostri".



Citeste si