Romanii au cumparat de Black Friday detergent capsule, balsam de rufe, sapun lichid si dezinfectant de toaleta, potrivit ImportDirect.ro, retailer online de tip hard discount si unul dintre importatorii directi de produse din Romania.

Topul preferintelor romanilor in materie de produse de curatenie si de ingrijire personala a fost completat de prosoape de bucatarie, servetelele umede si absorbante, releva datele ImportDirect.ro, care a desfasurat campania de Black Friday de anul acesta in intervalul 1 – 13 noiembrie.

„In 2019, in campania de Black Friday, am avut cu 25% mai multe produse la reducere comparativ cu editia de anul trecut si am oferit produse cu noi discount-uri pe tot parcursul campaniei, desfasurata pe o perioada aproape dubla fata de anul trecut. Toate acestea ne-au adus vanzari cu 60% mai mari fata de campania de Black Friday de anul trecut”, spune Zsolt FORIKA, CEO ImportDirect.ro.

Interesul pentru achizitia de produse de curatenie si de ingrijire personala a revenit, in proportie de peste 70%, femeilor, ele fiind cele care au urmarit reducerile la astfel de produse, pentru achizitia carora au folosit, cu precadere, telefonul mobil. Peste 75% dintre comenzile inregistrate in perioada campaniei de Black Friday au fost facute de pe telefoane mobile, si peste 22% de pe desktopuri.

Completand profilul romanilor cumparatori de produse de curatenie si de ingrijire personala, aproape 55% dintre acestia au intre 25 si 34 de ani, iar aproape 20% intre 35 si 44 de ani.
Anul acesta, cumparatorii au finalizat comenzile, in medie, in mai putin de 4 minute de la intrarea pe site.

Cele mai multe comenzi au venit din Bucuresti, Capitala fiind urmata, la mare distanta, de Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Sibiu si Brasov.

Sursa foto: JESHOOTS.COM | Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Anca Olteanu
Sunt redactor coordonator al publicației Retail.ro, parte din InternetCorp. Înainte am lucrat la site-urile Ziare.com și Wall-street.ro și la agenția de presă Mediafax, unde am fost reporter al departamentului Economic. Am absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri