Black Friday 2019: ce produse de curatenie au cumparat romanii la reducere
Topul preferintelor romanilor in materie de produse de curatenie si de ingrijire personala a fost completat de prosoape de bucatarie, servetelele umede si absorbante, releva datele ImportDirect.ro, care a desfasurat campania de Black Friday de anul acesta in intervalul 1 – 13 noiembrie.
„In 2019, in campania de Black Friday, am avut cu 25% mai multe produse la reducere comparativ cu editia de anul trecut si am oferit produse cu noi discount-uri pe tot parcursul campaniei, desfasurata pe o perioada aproape dubla fata de anul trecut. Toate acestea ne-au adus vanzari cu 60% mai mari fata de campania de Black Friday de anul trecut”, spune Zsolt FORIKA, CEO ImportDirect.ro.
Interesul pentru achizitia de produse de curatenie si de ingrijire personala a revenit, in proportie de peste 70%, femeilor, ele fiind cele care au urmarit reducerile la astfel de produse, pentru achizitia carora au folosit, cu precadere, telefonul mobil. Peste 75% dintre comenzile inregistrate in perioada campaniei de Black Friday au fost facute de pe telefoane mobile, si peste 22% de pe desktopuri.
Completand profilul romanilor cumparatori de produse de curatenie si de ingrijire personala, aproape 55% dintre acestia au intre 25 si 34 de ani, iar aproape 20% intre 35 si 44 de ani.
Anul acesta, cumparatorii au finalizat comenzile, in medie, in mai putin de 4 minute de la intrarea pe site.
Cele mai multe comenzi au venit din Bucuresti, Capitala fiind urmata, la mare distanta, de Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Sibiu si Brasov.