Peek & Cloppenburg detine 8 magazine in Romania, dintre care 2 au fost deschise in octombrie, in Timisoara si in Cluj. Tot in 2019, retailerul de fashion a redeschis primul magazin, cel din Baneasa Shopping City, care a trecut printr-un proces de reamenajare.

“Consideram ca piata din Romaniei are un mare potential: intensificarea activitatii noastre in tara a fost o decizie fireasca pentru noi. Ne bucuram ca in toamna am reusit atat de multe actiuni. Suntem foarte multumiti de cum merg centrele comerciale din Romania. Ne bucura in special ca am reusit sa convingem grupul-tinta din Romania de conceptul si ofertele noastre”, spune Paul Porner.

In 2018, Peek & Cloppenburg a vandut in Romania imbracaminte si incaltaminte in valoare de 67,8 milioane euro (315 milioane lei), potrivit mfinante.ro.

Peek & Cloppenburg vinde cel mai bine in magazinele din Bucuresti - Baneasa Shopping City, Promenada si MegaMall, dar si in Constanta. “Aceasta sugereaza ca Romania ofera numeroase locatii interesante si in afara Bucurestiului metropolitan. Urmarim locatii noi, pentru a dezvolta spatiile existente sau a infiinta altele noi”, spune Paul Portner.

Citeste si:
MAM Bricolaj a deschis cel de-al doilea magazin din Bucuresti
MAM Bricolaj a deschis cel...

Romania, a patra piata pentru Peek & Cloppenburg

Desi strategia retailerului vizeaza deschiderea de noi locatii, in momentul de fata P&C nu are semnat vreun nou magazin, sustine Paul Portner.

“Romania este o piata foarte importanta pentru noi, a patra cea mai mare dupa Germania, Austria si Polonia. Dezvoltarea in Romania continua si suntem foarte multumiti de aceasta crestere”, spune Paul Portner.

Directorul Peek & Cloppenburg a mai spus ca momentan prioritatea brandului de fashion este consolidarea activitatilor de retail fizice, neavand planuri de online si omnichannel in curand in Romania. Magazine online Peek & Cloppenburg exista doar in pietele din Germania, Austria, Polonia si Olanda.

“Verificam in permanenta situatia de pe piata, luam in calcul avantajele si apoi decidem asupra strategiei. De indata ce vom vedem ca putem crea condiitile necesare pentru operatiunile online, le vom lansa. Fara indoiala, piata din Romania este deosebit de importanta pentru noi si in acest moment prioritizam comertul brick & morter”, a mai spus Portner.

Citeste si:
Romania, a 7a piata de bere din UE. Statistici si tendinte
Romania, a 7a piata din UE in...

Potrivit ultimelor date financiare, din 2017, Peek & Cloppenburg KG, Viena, care cuprinde centrele comerciale din Austria si Europa de EST, a inregistrat o crestere de 13% fata de anul anterior si vanzari de 735 de milioane de euro.

Peek & Cloppenburg are in acest moment peste 140 de centre comerciale in 15 tari, dintre care 8 in Romania. Pentru 2020 este planificata intrarea pe pietele din Serbia si Estonia.

Peek & Cloppenburg este o companie de familie, lider de piata pe segmentul vestimentar superior cu 16.000 de asociati si cu peste 140 de magazine in 15 tari din Europa. Peek & Cloppenburg ofera o gama variata de produse pentru toate stilurile si preferintele, de la brand-uri internationale pana la marcile proprii. P&C ofera marci internationale renumite, precum BOSS Black, DKNY, GUESS, Tommy Hilfiger, HUGO, Pierre Cardin, precum si marcile P&C exclusive McNeal si Christian Berg. Polo Ralph Lauren, S. Oliver, Calvin Klein, Marc Cain si TIGHA se bucura, de asemenea, de o mare popularitate.

Citeste si:
Producatorul de conserve Vascar deschide doua noi magazine proprii
Producatorul de conserve...