Starbucks, prezent in toate mall-urile bucurestene, incheie anul cu 28 de locatii in Capitala

Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume, incheie anul 2019 cu deschiderea a doua cafenele in Bucuresti – in centrul comercial Mega Mall si Gara de Nord si ajunge astfel la o retea de 28 de cafenele in Bucuresti.

Prin inaugurarea primei cafenele in Mega Mall, cu o suprafata de 65mp, Starbucks este astfel prezent in toate mall-urile importante din Bucuresti. Grafica noii locatii evoca spiritul brandului, prezentand traseul de evolutie al cafelei, de la culegerea boabelor, la selectia, prajirea si pregatirea cafelei.

Gara de Nord, destinatie istorica in Bucuresti, are din luna decembrie o noua cafenea - Starbucks Gara de Nord, un loc confortabil care invita la conversatie si la eficientizarea timpului inainte de a pleca in vacanta sau in calatorii de afaceri. Avand o suprafata de 175mp, cafeneaua isi asteapta clientii cu bauturi personalizate pe baza de espresso, gustari sanatoase, cafea boabe si ceaiuri pentru acasa, precum si o gama diversificata de produse de retail.

„Anul 2019 se incheie pentru noi cu doua deschideri importante care ne consolideaza prezenta in Bucuresti. Incepand cu aceasta luna, suntem prezenti in toate mall-urile importante din Capitala si in cea mai mare statie feroviara a Romaniei, Gara de Nord. Am adus astfel intreaga experienta Starbucks – calitatea si aroma cafelei macinate pe loc, baristas pasionati, atmosfera inegalabila si comunitatea iubitorilor brandului – mai aproape de cat mai multi bucuresteni si calatori”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional pentru Romania, Bulgaria si Serbia.

Clientii sunt invitati sa profite de sezonul paharelor de sarbatoare si sa descopere bauturile delicioase de sezon, incluzand Toffee Nut Latte, Gingerbread Latte si Toasted Marshmallow Hot Chocolate.

Citeste si:
Nestlé lansează pe piața de cafea din România noua gamă de produse...
Nestlé lansează pe piața de...

Cei care nu au timp sa se bucure de experienta din cafenelele Starbucks, isi pot savura cafeaua preferata „take away”. Conceptul „Adu-ti propriul termos” presupune ca orice client Starbucks sa vina oricand cu tumblerul preferat in cafenea pentru a primi 1 leu reducere la orice cafea achizitionata. Acum pot alege si paharul reutilizabil in varianta de sarbatori. Astfel clientii contribuie la protejarea mediului prin limitarea consumului de hartie si consuma cafeaua Starbucks din cana sau termosul preferat.

Incepand cu anul 1971, Starbucks Coffee Company si-a luat angajamentul de a aproviziona si a prepara cafea arabica de cea mai inalta calitate, respectand normele de conduita etica si profesionala. In prezent, cu peste 25.000 de cafenele in intreaga lume, Starbucks este principalul prajitor si distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelenta si in conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experienta unica Starbucks in viata fiecarui client prin intermediul fiecarei cani de cafea servite. Pentru a impartasi cu noi experienta, va rugam sa ne vizitati in locatiile noastre sau online pe news.starbucks.com si Starbucks.com.

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanti operatori de restaurante din Europa, listati public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri in franciza (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) si cinci branduri pe care le detine (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). In prezent AmRest opereaza reteaua de peste 2100 restaurante in segmentele Restaurante cu Servire Rapida si Restaurante Casual Dining din 26 tari: Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Serbia, Croatia, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franta, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudita, Elvetia, EAU, Marea Britanie. Mai multe informatii disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

Citeste si:
Danemarca se întoarce la normal | Restaurantele și stadioanele se...
Danemarca se întoarce la...
Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri