Starbucks, cel mai mare lant de cafenele din lume, incheie anul 2019 cu deschiderea a doua cafenele in Bucuresti – in centrul comercial Mega Mall si Gara de Nord si ajunge astfel la o retea de 28 de cafenele in Bucuresti.

Prin inaugurarea primei cafenele in Mega Mall, cu o suprafata de 65mp, Starbucks este astfel prezent in toate mall-urile importante din Bucuresti. Grafica noii locatii evoca spiritul brandului, prezentand traseul de evolutie al cafelei, de la culegerea boabelor, la selectia, prajirea si pregatirea cafelei.

Gara de Nord, destinatie istorica in Bucuresti, are din luna decembrie o noua cafenea - Starbucks Gara de Nord, un loc confortabil care invita la conversatie si la eficientizarea timpului inainte de a pleca in vacanta sau in calatorii de afaceri. Avand o suprafata de 175mp, cafeneaua isi asteapta clientii cu bauturi personalizate pe baza de espresso, gustari sanatoase, cafea boabe si ceaiuri pentru acasa, precum si o gama diversificata de produse de retail.

„Anul 2019 se incheie pentru noi cu doua deschideri importante care ne consolideaza prezenta in Bucuresti. Incepand cu aceasta luna, suntem prezenti in toate mall-urile importante din Capitala si in cea mai mare statie feroviara a Romaniei, Gara de Nord. Am adus astfel intreaga experienta Starbucks – calitatea si aroma cafelei macinate pe loc, baristas pasionati, atmosfera inegalabila si comunitatea iubitorilor brandului – mai aproape de cat mai multi bucuresteni si calatori”, a declarat Karol Zuradzki, Director Regional pentru Romania, Bulgaria si Serbia.

Clientii sunt invitati sa profite de sezonul paharelor de sarbatoare si sa descopere bauturile delicioase de sezon, incluzand Toffee Nut Latte, Gingerbread Latte si Toasted Marshmallow Hot Chocolate.

Citeste si:
Starbucks, noi planuri pentru sustenabilitate si ,,carne vegetariana"
Starbucks, noi planuri pentru...

Cei care nu au timp sa se bucure de experienta din cafenelele Starbucks, isi pot savura cafeaua preferata „take away”. Conceptul „Adu-ti propriul termos” presupune ca orice client Starbucks sa vina oricand cu tumblerul preferat in cafenea pentru a primi 1 leu reducere la orice cafea achizitionata. Acum pot alege si paharul reutilizabil in varianta de sarbatori. Astfel clientii contribuie la protejarea mediului prin limitarea consumului de hartie si consuma cafeaua Starbucks din cana sau termosul preferat.

Incepand cu anul 1971, Starbucks Coffee Company si-a luat angajamentul de a aproviziona si a prepara cafea arabica de cea mai inalta calitate, respectand normele de conduita etica si profesionala. In prezent, cu peste 25.000 de cafenele in intreaga lume, Starbucks este principalul prajitor si distribuitor de cafea de specialitate din lume. Prin angajamentul de neclintit pentru excelenta si in conformitate cu principiile companiei noastre, aducem experienta unica Starbucks in viata fiecarui client prin intermediul fiecarei cani de cafea servite. Pentru a impartasi cu noi experienta, va rugam sa ne vizitati in locatiile noastre sau online pe news.starbucks.com si Starbucks.com.

AmRest Holdings SE este unul dintre cei mai importanti operatori de restaurante din Europa, listati public. Portofoliul Grupului este format din cele patru branduri in franciza (KFC, Pizza Hut, Starbucks, Burger King) si cinci branduri pe care le detine (La Tagliatella, Blue Frog, Kabb, Bacoa, Sushi Shop). In prezent AmRest opereaza reteaua de peste 2100 restaurante in segmentele Restaurante cu Servire Rapida si Restaurante Casual Dining din 26 tari: Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Ungaria, Romania, Bulgaria, Serbia, Croatia, Slovenia, Austria, Rusia, Spania, Portugalia, Franta, Germania, Armenia, Azerbaidjan, China, Belgia, Iran, Italia, Luxemburg, Arabia Saudita, Elvetia, EAU, Marea Britanie. Mai multe informatii disponibile pe webpage: www.amrest.eu/en

Citeste si:
Coffee 2 Go lanseaza blendul propriu de cafea spre vanzare
Lantul de cafenele Coffee 2...

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Guilty Pleasure intra in zona horeca si estimeaza triplarea afacerilor