KFC a deschis primul restaurant in VR, Smarket, exclusiv pentru Smart Menu

KFC a deschis singurului restaurant in VR, Smarket. Astfel, prin intermediul unui dispozitiv digital (telefon sau tableta), consumatorii pot avea o experienta virtuala, prin care pot beneficia de premii.

Smarket, singurul restaurant KFC virtual, poate fi accesat folosind camera telefonului mobil sau a tabletei, prin scanarea unui semn de discount “%”, din magazinul fizic sau din online.

"Consumatorul ajunge intr-o lume virtuala unde intreaga experienta #fingerlickingood este moderata de catre Colonelul Sanders, simbolul iconic al brandului KFC. In plus, acesta se poate plimba prin restaurantul virtual unde este invitat sa treaca 3 probe care il vor aduce mai aproape de o oferta pe gustul lui", se arata in comunicatul de presa.

KFC pune la dispozitia celor care parcurg turul virtual Smarket o serie de premii: 600 de vouchere cu discount 100% pentru oricare dintre cele patru variante Smart Menu, si, prin tragere la sorti, o pereche de ochelari VR.

Pana la data de 12 martie 2020, Smart Menu va fi disponibil in 4 variante, toate la pretul de 14,90 lei. Pe langa cele doua variante deja cunoscute – Picant si Nepicant - clientii vor putea opta pentru Smart Menu Mixt, Smart Menu Booster, precum si optiunile Smart Menu Plus. De asemenea, consumatorii au ocazia sa aleaga si THE BOX sau Smart Bucket, parte din oferta Smart Menu, de anul acesta. Dincolo de varietatea de produse si oferte disponibile in restaurantele KFC, serviciul Delivery, accesibil atat in Bucuresti, cat si in provincie, pune la dispozitia consumatorilor oferte personalizate care se diferentiaza prin combinatiile de produse: THE BOX, Smart Bucket si Smart Bucket Plus.

Citeste si:
KFC a lansat prima consolă de jocuri care îți păstrează puiul cald
KFC a lansat prima consolă de...

„Lansam platforma KFC Smarket, un canal de comunicare inedit pentru un brand de food care a inteles ca trebuie sa tina pasul cu dezvoltarea tehnologiei si consumatorii care petrec tot mai mult timp in mediul digital, a declarat Monica Eftimie, chief marketing officer, Sphera Franchise Group.

Sursa foto: KFC Romania
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri