5 Martie 2020

Stada România anunţă începerea procesului de integrare a Walmark România. Estimează o creștere a cifrei de afaceri de peste 20% în 2020



STADA România, subsidiara din România a STADA Arzneimittel AG, a început procesului de integrare a Walmark România, având ca obiectiv să devină una dintre cele mai importante companii pe piața farmaceutică din România, cu un portofoliu de produse RX și OTC.

“Avem o responsabilitate imensă de a integra Walmark România și de a alinia noua echipă de peste 70 de oameni la valorile STADA, de a integra produsele GSK prezente pe piața locală în portofoliu, dar și de a reloca depozitul din Timiș. Și peste toate acestea, avem responsabilitatea de a lansa produse noi, chiar inovatoare, pentru pacienții români, care să-i ajute în terapiile lor” a declarat dr. Mihai Fugarevici, Country Manager STADA România

Pentru anul 2019 Stada România estimează o creștere a cifrei de afaceri de peste 20% față de anul 2018, iar pentru 2020 compania și-a bugetat o creștere a afacerilor similară, menținând ritmul de creștere al anului anterior.

De asemenea, în 2020 compania farmaceutică mizează pe integrarea în portofoliul său a 3 dintre cele 15 produse achiziționate la nivel global la începutul acestui an de la GSK (CeTeBe, Orofar, Duofilm), pe eficientizarea operațiunilor logistice, prin relocarea depozitului local din județul Timiș, ce va funcțiunea ca un hub pentru întreg teritoriul României, precum și pe implementarea unor platforme digitale noi.

“Ne-am angajat să investim și să creștem în România, iar acest pas ne va face mai puternici în țară și creează noi oportunități de creștere accelerată a afacerilor noastre. Stada și Walmark au branduri puternice în portofoliile lor și am încredere că noua noastră echipă ce se va forma sub conducerea lui Mihai Fugarevici va obține rezultate extraordinare.” a declarat dr. Steffen Wagner, Head of European Markets al grupului STADA.

Walmark include în portofoliul sau de produse peste 1000 de referințe, vitamine și suplimente alimentare consacrate pe cele 9 piețe pe care este prezența (Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria, România, Bulgaria, Lituania, Letonia și Estonia), cu o adresabilitate extinsă, de la copii la persoane vârstnice. Din portofoliul sau fac parte produse precum Minimartieni (vitamine pentru copii), Prostenal (adjuvant în sănătatea prostatei la bărbați), Urinal (sănătatea aparatului urinar), Beliema (sănătate intimă la femei), Sinulan (aparatul respirator).



Citeste si