Conform unui comunicat, clienţii au posibilitatea de a realiza diverse tipuri de operaţiuni online, prin intermediul site-ului engie.ro şi al aplicaţiei engiemobile, disponibilă în Google Play si App Store. Clienţii care au nevoie de asistenţă pot utiliza formularul de contact de pe site-ul engie.ro, https://www.engie.ro/contact/ sau pot utiliza serviciul naţional de call-center, apelând numărul 021.9366, scrie Agerpres.

Tipurile de operaţiuni pe care clienţii ENGIE le pot realiza online sunt: vizualizarea detaliilor despre factură şi consum; plata online; transmiterea index-ului lunar (alternativ, se poate transmite şi la numărul de telefon 0800 800 200 pe baza codului de autocitire, regăsit pe factura de gaze naturale); activarea facturii electronice; încheierea unui contract de energie electrică, gaze naturale şi servicii tehnice; schimbarea titularului de contract.

"La nivelul ENGIE România a fost constituit un comitet de coordonare cu autorităţile centrale şi locale. Acesta urmăreşte îndeaproape situaţia şi ia măsurile de prevenţie care se impun atât pentru angajaţi, cât şi pentru clienţi, asigurând în acelaşi timp continuitatea serviciului de furnizare a gazelor naturale", se precizează în comunicat.

Grupul ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, electricitate şi servicii energetice. ENGIE România este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, ENGIE Building Solutions, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de electricitate, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de electricitate. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,8 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 20.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au 3.900 de angajaţi.