FF Group România, care deține pe plan local francizele pentru brandurile Nike, Collective, Kix, Sport Loft, Calvin Klein Jeans și Factory Outlet, a suspendat temporar activitatea tuturor magazinelor și a redirecționat activitatea comercială în mediul online pentru a limita răspândirea virusului COVID-19.

În ultimele zile a avut loc o scădere semnificativă a traficului de clienți în cadrul magazinelor, iar vânzările s-au situat la un nivel extrem de scăzut, cu aproximativ 80% mai mici în comparație cu perioada similară a anului trecut.

În urma instituirii Stării de Urgență la nivel național începând cu 16.03.2020 și a tuturor măsurilor anunțate de autorități în vederea limitării răspândirii virusului COVID-19, FF Group Romania a luat decizia de a suspenda temporar activitatea tuturor celor 28 de magazine - NIKE, COLLECTIVE, KIX, SPORT LOFT, CALVIN KLEIN JEANS și FACTORY OUTLET, se arată într-un comunicat de presă.

Unele dintre măsurile anunțate de CNSSU au ca obiect restricționarea circulației și prezenței persoanelor în spații publice închise care pot favoriza, prin natura lor, răspândirea virusului COVID-19 și infectarea unui număr considerabil de persoane.

“Prioritatea noastră în această perioadă este de a proteja și asigura sănătatea și siguranța angajaților si clienților companiei. În acest sens, consider că decizia corecta este de a închide toate magazinele și a limita pe cât posibil răspândirea virusului. În special în acest moment, în condițiile actualelor limitări financiare, considerăm că cea mai importantă resursa este capitalul uman și în acest sens, facem tot posibilul să păstrăm echipa”, a spus Cristian Beznoska, CEO FF Group Romania.

Citeste si:
Coronavirus | Nelu Tătaru: Cazurile ușoare ar putea ajunge la...
Coronavirus | Nelu Tătaru: Cu...

În perioada următoare, grupul se va focusa pe activitatea diviziei online a companiei, prin platformele collectiveonline.com si sport-loft.com, susținute de funcționarea depozitului propriu.

"Încurajăm clienții să plaseze comenzi optând pentru plata cu cardul și livrarea la domiciliu pentru a diminua cât mai mult cu putință contactul fizic cu agenții firmelor de curierat", spun reprezentanții FF Group.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Coronavirus | Smithfield România donează 200.000 lei
Setari Cookie-uri