Sabin Cernea, proprietarul Wu Xing, a spus că, din păcate, business-ul lui a fost afectat mai rapid decât alți jucători din piață, încă din ianuarie, brandul fiind asociat direct cu virusul Coronavirus din China, deși ingredientele nu sunt achiziționate de acolo.

”Clienții au asociat Wu Xing cu China și și-au pus întrebări privind materia primă. E dreptul fiecăruia să aleagă modul în care se protejează, dar...”, a spus Sabin, în cadrul unei conferințe online.

Wu Xing este un business la 360 de grade – oferă atât producție cât și vânzare proprie la puncte fizice, online, dar și prin parteneri externi precum Glovo sau Foodpanda.

”Am fost nevoit să închid toate punctele din mall-uri și a trebuit, din păcate, să disponibilizez un număr masiv de oameni. Acum vizez o consolidare prin restrângere”, punctează șeful Wu Xing.

Comparat cu ianuarie însă, business-ul începe să își revină, înregistrând o evoluție de 20%, însă scădere față de aceeași perioadă a anului trecut.

”Livratorii sunt interesați să respecte măsurile de siguranță, întrucât există această frică naturală, este siguranța fiecăruia în joc. Au fost livratori care au ales să rămână acasă și le-am respectat poziția, dar avem echipă suficientă cu care să facem treabă în continuare, oameni care au ales să rămână la muncă”, punctează Sabin.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Kaufland plătește în avans cu trei luni taxe de 69 de milioane lei
Setari Cookie-uri